نیوز سیتی!
10 اسفند 1401 - 21:10

۳۷ دانش آموز مسموم شده پردیسی در سلامت کامل هستند

پردیس- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار پردیس گفت:۳۷ دانش آموز مسموم شده پردیسی در سلامت کامل هستند و به منازلشان بازگشته اند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا کریمی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت دانش آموزان مدرسه خیام فاز ۱۱ پردیس که تحت تأثیر مسمومیت‌های سریالی قرار گرفته بودند اظهار داشت: از مجموع ۳۷ دانش آموزی که دیروز به علت مسمومیت خفیف توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند، دو نفر به دلیل نیاز به معاینات دقیق‌تر و بنا به تشخیص پزشک فوق تخصص ریه، به یکی از مراکز درمانی شهر تهران منتقل شدند.

کریمی افزود: به لطف خدا و تلاش نیروهای درمانی هر ۳۷ نفر با صحت و سلامت به خانه‌هایشان برگشتند.

معاون فرماندار پردیس با هشدار به افرادی که در جریان موضوع روز گذشته مبادرت به نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی کردند گفت: برخی افراد فریب خورده قبل از اینکه هرگونه اطلاعات موثقی در دست باشد شایعه کردند چند نفر فوت شدند، که این اقدام آنها به شدت مورد توجه رسانه‌های معاند واقع شد که باید برای این افراد این سوأل مطرح شود که چرا این رسانه‌ها اینقدر از مشکلاتی که برای مردم ایران حادث می‌شود ابراز خوشحالی می‌کنند.

وی عنوان داشت: علی ایحال انتشار هرگونه خبر کذب برای تشویش اذهان عمومی جرم تلقی شده و قطعاً افراد خاطی مورد تعقیب قضائی قرار می‌گیرند.

کریمی صالح در ادامه گفت: تحقیقات برای کشف علت وقوع این مسمومیت ادامه دارد و در صورت روشن شدن موضوع حتماً از طریق رسانه‌های رسمی اطلاع رسانی انجام می‌شود لذا از آحاد همشهریان عزیز تقاضا داریم ضمن حفظ آرامش به شایعات توجه نفرمایید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1067212

مهمترین اخبار ایران و جهان: