نیوز سیتی!
22 اسفند 1401 - 09:59

ارتقاء سرعت اینترنت در ۶ نقطه جدید خراسان‌شمالی

مدیر مخابرات منطقه خراسان‌شمالی گفت: در ادامه روند توسعه ارتباطات مخابراتی در نقاط مختلف استان، طی هفته گذشته تعداد ۶ سایت جدید 4.جی در خراسان‌شمالی، نصب و راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز رسول‌علی اصغرپور، مدیر مخابرات منطقه خراسان‌شمالی در گفت‌وگو‌ با رسانه‌ها اظهارکرد: در ادامه روند توسعه ارتباطات مخابراتی در نقاط مختلف استان و با هدف بهینه سازی و توسعه شبکه موبایل، طی هفته گذشته تعداد ۶ سایت جدید ۴.جی در خراسان‌شمالی، نصب و راه اندازی شد. 

وی گفت: در نقاط مختلف استان و همچنین ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مشترکین، در هفته گذشته نیز توسعه ارتباطات در استان ادامه داشت. 

مدیر مخابرات منطقه خراسان‌شمالی افزود: هفته گذشته علاوه بر راه اندازی ۲ سایت ۴.جی امین الله و دراقانلو از توابع شهرستان بجنورد، سایت قلعه خان از توابع شهرستان مانه و سملقان، سایت چهل حصار از توابع شهرستان اسفراین، سایت برگر از توابع شهرستان فاروج، سایت رزمغان از توابع شهرستان شیروان نیز در راستای توسعه اینترنت پرسرعت در مناطق محروم و ارتقاء سایت‌های جاده‌ای استان و به منظور رفاه حال هم استانی‌ها، مسافرین و زائرین حرم مطهر رضوی، از محل اعتبارات مخابرات، راه اندازی و به شبکه ۴.جی استان افزوده شدند.

پایان پیام/ز

منبع: فارس
شناسه خبر: 1089912

مهمترین اخبار ایران و جهان: