نیوز سیتی!
19 بهمن 1401 - 23:47

استادیوم امام خمینی اراک به باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم واگذار شد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی از واگذاری 15 تا 20 ساله استادیوم امام خمینی اراک به باشگاه فرهنگی و ورزشی ایرالکو خبر داد.

بهنام نظری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: از زمانی که بنده مسئولیت خود را در استان آغاز کردم یکی از حلقه‌های مفقوده فوتبال ایرالکو بحث ورزشگاه بود که با جدیت پیگیر مسائل و مشکلات مربوط به آن شدم.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های متعدد و جلساتی برگزار شده و همچنین موافقت استاندار مرکزی اقدامی که پنج سال گذشته بر زمین مانده و باعث شده بود هر ساله بخشی از استادیوم با مشکل مواجه شود، به سرانجام رسید و امروز  اعلام می‌‌کنیم به یمن دهه مبارک فجر این استادیوم  برابر توافق انجام شده به باشگاه فرهنگی و ورزشی آلومینیوم واگذار شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی بیان کرد: این مجموعه ورزشی به صورت 15 ساله که تا پنج سال نیز قابلیت افزایش دارد، از امروز در اختیار باشگاه فرهنگی و ورزش آلومینیوم قرار گرفت تا بتوان از ظرفیت ورزشگاه برای برگزاری مسابقات لیگ برتر استفاده کرد.

نظری افزود:  از امروز باشگاه آلومینیوم می‌تواند مقدمات رفع نواقص و رساندن استادیوم به استانداردهای لیگ برتر را فراهم کند، ما نیز در مدیریت استان مقدمات لازم برای هماهنگی دستگاه‌ها را انجام خواهیم داد.

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1028612

مهمترین اخبار ایران و جهان: