نیوز سیتی!
20 اسفند 1401 - 12:08

کشف بیش از 4 تن انواع مواد مخدر در آذربایجان‌غربی

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از کشف بیش از 4 تن انواع مواد مخدر در سطح استان از ابتدای سال جاری تا کنون، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سردار"رحیم جهانبخش" اظهار داشت: در راستای مبارزه بی امان با پدیده شوم اعتیاد و مواد مخدر در سطح استان با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از ابتدای سال جاری با انجام چندین عملیات ضربتی و گسترده، نهایتا بیش از ۵۰ باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم شده است.

وی در ادامه تصریح کرد:  با اشراف اطلاعاتی و تلاش همکارانم در مجموعه پلیس مبارزه با مواد مخدر 4 تن و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر چهار تن در سطح استان از ابتدای سال جاری تاکنون کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی گفت: در مبارزه با مواد مخدر تاکنون شهدای بسیاری نیز تقدیم نظم و امنیت میهن عزیزمان شده اند و پلیس با اشراف اطلاعاتی اجازه نخواهد داد افراد فرصت طلب و سودجو بخواهند جوانان و این سرمایه های عزیز کشور را به سمت اعتیاد بکشانند و بدانند پلیس با قاطعیت با آنان برخورد خواهد کرد.

جهانبخش در پایان خاطرنشان کرد: یکی از اصلی‌ترین ماموریت‌های پلیس مبارزه با حمل، نگهداری، قاچاق و فروش مواد مخدر است و ما استوارتر از همیشه در برابر قاچاقچیان ایستاده‌ایم و به هیچ عنوان اجازه جولان به سوداگران مرگ را نخواهیم داد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1085912

مهمترین اخبار ایران و جهان: