نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 16:02

۵ طرح عمرانی مهدی‌شهر به بهره‌برداری رسید

سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه طی ایام دهه مبارک فجر پنج طرح عمرانی شهرستان مهدی‌شهر به بهره برداری رسید، گفت: مدرسه، ساختمان جهاد و زمین چمن مهمترین طرح‌ها هستند.

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه در آخرین روزهای دهه مبارک فجر بازدید و گفتگو با مردم شهرستان مهدی‌شهر در دستور کار قرار داشت، بیان کرد: طی این سفر نیم روزه پنج طرح اقتصادی و عمرانی شامل محوطه سازی صحن امام زاده یحیی (ع) و زمین چمن مصنوعی فوتبال شهمیرزاد، مدرسه شش کلاسه فولاد محله، ساختمان جهاد و میدان مهدی‌شهر به بهره برداری رسیدند.

وی ضمن بیان اینکه میدان فردوسی مهدی‌شهر با مساحت ٧٢٠ متر مربع با اعتباری بالغ بر ٢٠ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر ١٤٠١ به بهره برداری رسید، افزود: افتتاح ساختمان اداری جدید جهاد کشاورزی این شهرستان نیز پس از ۱۵ سال و با مصوبه شورای برنامه ریزی استان افتتاح شد.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه بهره برداری فاز دوم محوطه سازی صحن امام زاده یحیی (ع) شهمیرزاد دیگر برنامه مهم این روز مبارک بود، ابراز داشت: هدف از اجرای این طرح ایجاد پایگاهی برای توسعه گردشگری و مذهبی این شهرستان بود که با اعتباری بالغ بر ٢٥ میلیارد ریال به ثمر نشست.

هاشمی ضمن بیان اینکه زمین چمن مصنوعی شهمیرزاد نیز با اعتباری بالغ بر ١٢ میلیارد ریال به مساحت ٩٥٠ متر مربع به بهره برداری رسید، تصریح کرد: این طرح با هدف ترویج فرهنگ ورزش و غنی سازی اوقات فراغت جوانان افتتاح شده است.

وی ضمن بیان اینکه آئین افتتاح آموزشگاه شش کلاسه برکت فولاد محله نیز دیگر برنامه مهم این رو بوده است، افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ٦٢ میلیارد ریال و به مساحت ١٤٠٠ متر مربع با مشارکت بنیاد برکت به بهره برداری رسید که امیدواریم این مجتمع آموزشی مکانی برای پرورش و تربیت مدیران آینده استان باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1029956

مهمترین اخبار ایران و جهان: