نیوز سیتی!
27 اسفند 1401 - 18:30

استفاده حداقلی از وسایل نقلیه شخصی در خریدهای نوروزی

اردبیل-رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: همشهریان برای خریدهای نوروزی تاجایی که می‌توانند از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند تا با مشکل پیدا کردن جای پارک مواجه نشوند.

سرهنگ سید حجت فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: همشهریان برای خریدهای نوروزی تا جایی که می‌توانند از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند تا با مشکل پیدا کردن جای پارک مواجه نشوند.

وی افزود: با توجه به اینکه بیشترین تقاضای سفرهای درون شهری برای خریدهای آخر سال معمولاً در بعد از ظهرها اتفاق می‌افتاد همین مسئله باعث تشدید ترافیک می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل بیان کرد: خانواده‌ها و افراد تا جایی که می‌توانند در قبل از ظهر خریدهای نوروزی خود را انجام دهند تا هم خودشان با مشکل ترافیک مواجه نشوند و هم باعث می‌شوند در بعد از ظهرها با کاهش سفرهای درون شهری بار ترافیکی کمتر شود.

فتاحی با بیان اینکه بدون توقف در محل‌های نامناسب حتی برای لحظاتی کوتاه سبب تشدید ترافیک و راه‌بندان می‌شود، تصریح کرد: شهروندان با احترام حقوق شهروندی، رعایت قوانین و مقررات رانندگی را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

وی از حضور حداکثری عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی در معابر و خیابان‌ها خبر داد و افزود: پلیس راهور با تمام توان و ظرفیت خود در راستای خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان در ایام نوروز اقدام خواهد کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1099356

مهمترین اخبار ایران و جهان: