نیوز سیتی!
02 اسفند 1401 - 13:23

کمیته تطبیق حمایت 2 میلیاردی از تیم اسپیناس را تایید کرد

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: کمیته تطبیق حمایت 2 میلیاردی از تیم فوتسال اسپیناس را تایید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجید ناصحی، مقدم رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در حاشیه جلسه شورای شهر زنجان از تایید مصوبه حمایت از تیم فوتبال اسپیناس خبر داد و اظهار کرد: تاییدیه کمیته تطبیق امروز وصول شده و به شهرداری نیز اعلام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه کمک به تیم اسپیناس از بودجه امسال و به مبلغ 2 میلیارد تومان خواهد بود، افزود: این حمایت قطعا به صورت اسپانسری خواهد بود چون ما به دنبال تیم‌داری نیستیم.

وی گفت: استمرار این حمایت در سال آینده نیز به نظر شورا بستگی دارد و امکان دارد سال آینده تیم دیگری مدنظر شورا باشد، اما بستگی به ارزیابی و نظر اعضای شورا و کمیسیون فرهنگی دارد که سال آینده نیز این کمک ادامه داشته باشد یا نه و امکان دارد به تصمیم شورا تیم دیگر یا رشته دیگری مدنظر باشد.

ناصحی مقدم گفت: اگر تیمی در جایی می تواند نام شورا و شهرداری را به سر زبان‌ها بیاورد و جوانان را به ورزشگاه بیاورد، حمایت از آن خوب است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه تیم اسپنیاس در حال رشد است، گفت: اینکه بتوانیم به این تیم و رشد آن کمک کنیم که این نظر ممکن است نقد و طرفدارانی در شورا داشته باشد.

پایان پیام/73005

منبع: فارس
شناسه خبر: 1048056

مهمترین اخبار ایران و جهان: