نیوز سیتی!
13 اسفند 1401 - 15:31

بازنشستگان آذربایجان غربی مقام دوم کشور را کسب کردند

ارومیه - تیم ورزشی بازنشستگان آذربایجان غربی مقام دوم چهارمین جشنواره سراسری ورزشی بازنشستگان کشوری را از آن خود کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ورزشی بازنشستگان آذربایجان غربی توانست رتبه دوم چهارمین جشنواره سراسری ورزشی بازنشستگان کشور را در که در استان فارس برگزار می‌شد از آن خود کند.

در این مسابقات که اواخر هفته گذشته در استان فارس برگزار شد، تیم استان کرمان با کسب بیشترین مدال، عنوان نخست این رقابت‌ها و کاپ قهرمانی را از آن خود کرد.

استان‌های آذربایجان غربی و فارس نیز که موفق به کسب بیشترین مدال پس از تیم کرمان شدند، به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

آئین اختتامیه چهارمین جشنواره سراسری ورزشی بازنشستگان کشوری که با حضور بیش از ۴۷۰ ورزشکار زن و مرد پیشکسوت در شهر شیراز برگزار شد، اواخر هفته گذشته با اهدای مدال قهرمانی به ورزشکاران و تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

نعمت الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در مراسم اختتامیه این جشنواره با قدردانی از مدیریت استان فارس، ادارات و واحدهای دست‌اندرکار و کانون‌های بازنشستگی برای برگزاری باشکوه این جشنواره ورزشی، گفت: برنامه صندوق بازنشستگی ایجاد مراکز فرهنگی، اجتماعی و ورزشی برای بازنشستگان در تمام استان‌ها است.

محمود مرتضایی فرد مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری نیز در سخنانی با ارائه گزارشی از برگزاری این جشنواره و قدردانی از عوامل دست اندرکار آن، اظهار کرد: برای نخستین بار برگزاری این جشنواره از تهران به سایر استان‌های کشور منتقل شد که استان فارس میزبانی این دوره را برعهده گرفت. در این دوره از مسابقات بیش از ۴۷۰ ورزشکار زن و مرد پیشکسوت با یکدیگر رقابت کردند.

در این آئین، مدال و حکم قهرمانی به نفرات اول تا سوم رشته‌های ورزشی انفرادی شامل شطرنج، دارت، تنیس روی میز و تیراندازی با تفنگ بادی در دو گروه آقایان و خانم‌ها اهدا شد.

همچنین تیم‌های اول تا سوم رقابت‌های تیمی در رشته‌های ورزشی فوتبال دستی، طناب‌کشی، داژبال و پتانک مدال‌های اول تا سوم و احکام قهرمانی خود را دریافت کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1072056

مهمترین اخبار ایران و جهان: