نیوز سیتی!
16 اسفند 1401 - 14:20

گذر زمان به نفع جبهه حق می چرخد/تقدیر از هوشیاری سربازان گمنام

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تقدیر از هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(ع) گفت: گذر زمان به نفع جبهه حق می چرخد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح سه شنبه در دیدار با مدیرکل اطلاعات خراسان جنوبی اظهار کرد: اگر انسان در راستای رهبری الهی عمل کند به حقوق به حق انسانی خود خواهد رسید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جامعه در صورت پیروی از انسان‌های سرکش دچار گمراهی و سرگردانی می‌شود، بیان کرد: انسان باید همه چیز را از راه علم، عقل و وحی بپذیرد چرا که در غیر اینصورت به سعادت و خوشبختی نخواهد رسید.

عبادی با اشاره به اینکه قانون خداوند عدل است، گفت: خداوند پیامبر و جانشینان آنان را با معجزات و نشانه‌های روشن فرستاد ولی انسان به دنبال بهانه برای فساد در زمین است.

وی با تأکید بر اینکه مشکل انسان هواهای نفسانی او است، اظهار کرد: به راستی آیا کسی که دروغ، تحریف و اختلاس کرده و یا دانشمند هسته‌ای ما را به شهادت می‌رساند، نمی‌داند که در مسیر باطل و اشتباه قدم بر داشته است>

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه هر کسی به نَفس خود بیش از دیگران آگاهی دارد، بیان کرد: تقوای درونی مسیر حق و باطل را در مسائل سیاسی و اجتماعی را به ما نشان داده و از قرار گرفتن در مسیر اشتباه جلوگیری می‌کند.

عبادی با اشاره به بخش‌هایی از تاریخ ولادت حضرت مهدی (عج) یادآور شد: در روایات معصومین (ع) تأکید شده که مهدی موعود در برابر ظلم و ستم قیام کرده و عدالت را در جهان جاری می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه نباید از فتنه‌های دشمن ترسید، گفت: گذر زمان به نفع جبهه حق می چرخد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) موجب حفظ جان؛ مال و ناموس مردم و ارزش‌های اسلامی و انقلابی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1079156

مهمترین اخبار ایران و جهان: