نیوز سیتی!
30 بهمن 1401 - 13:55

لایحه عوارض و بهای خدمات سال ۱۴۰۲ شهرداری سنندج تصویب شد

سنندج- معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج گفت: لایحه عوارض و بهای خدمات سال ۱۴۰۲ شهرداری سنندج تصویب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سامان سعیدی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران از تصویب لایحه تعرفه عوارض، بهای خدمات و سایر منابع درآمدی این شهرداری خبر داد و اظهار کرد: تعرفه عوارض، بهای خدمات و سایر منابع از مهم‌ترین منابع درآمدی و ابزار و برنامه کاری شهرداری‌ها در راستای تحقق بودجه سالانه است.

وی تصریح کرد: سیاست شهرداری سنندج در تدوین لایحه تعرفه عوارض سال آینده بر مبنای عدالت محوری و توزیع عادلانه خدمات شهری در تمام نقاط سطح شهر است.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج افزود: در راستای تدوین و تصویب این لایحه مکاتبات و جلسات متعددی با مدیران شهرداری مناطق و سازمان‌ها و نواحی تابعه برگزار شد و در نهایت مدیران پس از بررسی نواقص و ضعف‌های احتمالی لایحه‌های سال‌های قبل موارد مورد نظر خود را به صورت مکتوب برای درج در لایحه پیشنهادی به اداره درآمد ارسال کردند.

سعیدی خاطرنشان کرد: بعد از بررسی نظرات و موارد مطرح شده، لایحه برای تصویب تقدیم شورای شهر شد و پس از بررسی در کمیسیون بودجه شورا و استفاده از نظرات متخصصان و کارشناسان جزئیات لایحه پیشنهادی بررسی و توسط اعضای شورای اسلامی شهر تصویب شد.

وی عنوان کرد: در راستای تهیه و تدوین لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری از نظرات نخبگان و صاحبنظران و همکاری و همفکری سازمان‌هایی مختلف بهره گیری شده است.

سعیدی خاطرنشان کرد: شهروندان که تمایل دارند از جزئیات لایحه عوارض اطلاع حاصل کنند می‌توانند به سامانه شفافیت در پایگاه اطلاع رسانی شهرداری سنندج مراجعه کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1044412

مهمترین اخبار ایران و جهان: