نیوز سیتی!
04 اسفند 1401 - 13:18

اتصال روستا‌های بالای ۲۰ خانوار به اینترنت در سال آینده

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز در کرمانشاه گفت: همه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار کشور سال آینده از اینترنت بهره مند می شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات امروز  در آیین بهره‌برداری از پروژه گازرسانی شهر ریجاب و ۲۷ روستای شهرستان دالاهو استان کرمانشاه، به اشاره خدمات نظام، اظهار کرد: به بهره مندی همه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان کرمانشاه از اینترنت تا نیمه اول سال آینده نیز اشاره کرد و گفت: تلاش نظام مقدس جمهوری اسلامی  در ۴ دهه گذشته ارائه خدمات مطلوب به مردم بوده است.

وی با بیان اینکه امروز اینترنت به یکی از نیاز‌های ضروری مردم تبدیل شده است گفت: در ۱۶ ماه گذشته بیش از ۳ هزار روستای کشور به اینترنت متصل شدند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برنامه دولت را توسعه رشد اقتصادی به منظور رفاه و آسایش مردم عنوان کرد و افزود: دولت تلاش می‌کند تا با رشد اقتصادی زمینه پیشرفت کشور را فراهم کند.

زارع پور در ادامه به دیگر دستاورد‌های کشور در حوزه برنامه‌های فضایی اشاره کرد و اظهار داشت:  در یکسال گذشته ایران با در اختیار داشتن چرخه کامل فضایی در ردیف ۱۰ کشور جهان قرار گرفت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان نماینده دولت سیزدهم در قالب یک سفر ۲ روزه به استان کرمانشاه سفر کرده و قرار است چند طرح عمرانی، زیرساختی و صنعتی را افتتاح کند.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1052412

مهمترین اخبار ایران و جهان: