نیوز سیتی!
03 اسفند 1401 - 20:14

وجود 5 هزار نیازمند بدون مسکن در زنجان/ توافقات با قرارگاه محرومیت زدایی باید تبدیل به قرارداد شود

استاندار زنجان به توافق انجام شده با بیان اینکه در بحث تامین زمین برای احداث واحد مسکونی برای نیازمندان گشایش‌هایی در حال وقوع است، تصریح کرد: آمار حدود 5 هزار نیازمند به واحد مسکونی در استان احصا شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی استاندار زنجان در جلسه هماهنگی برای پروژه‌های محرومیت‌زدایی استان زنجان که با حضور سردار آبرومند برگزار شد، با تاکید بر اینکه همکاری با قرارگاه محرومیت‌زدایی مسبوق به سابقه است و ادامه هم می‌یابد، اظهار کرد: جلسات و توافقات اولیه با مسؤولان قرارگاه برگزار و انجام شده و جلسه جمع‌بندی در حوزه‌های آب، مسکن و مسائل اجتماعی در حال برگزاری است.

استاندار زنجان با بیان اینکه آورده آب‌های زیرزمینی استان 100 میلیون متر مکعب با مصرف تفاوت دارد که باید جبران شود، افزود: در این راستا با استفاده از تکنیک‌هایی در صدد مهار و تزریق آب‌های سطحی استان به آب‌های زیزمینی برای جبران هستیم تا تعادلی بین برداشت و مصرف ایجاد شود.

وی با بیان اینکه در بحث تامین زمین برای احداث واحد مسکونی برای نیازمندان گشایش‌هایی در حال وقوع است، تصریح کرد: آمار حدود 5 هزار نیازمند به واحد مسکونی در استان احصا شده است.

افشارچی با بیان اینکه استان در برخورداری از ساختمان پارک علم و فناوری هم محروم است و قول‌هایی برای کمک به احداث آن داده شده است، ادامه داد: در تامین بودجه مورد نظر هم قول‌هایی داده که اگر محقق شود مشکل حل خواهد شد.

استاندار زنجان به توافق انجام شده با قرارگاه محرومیت‌زدایی برای نهایی کردن توافقات اشاره و خطاب به مدیران تاکید کرد: این توافقات باید تا فروردین ماه سال آینده تبدیل به قرارداد شوند.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1051256

مهمترین اخبار ایران و جهان: