نیوز سیتی!
23 اسفند 1401 - 20:39

چوکام خمام را نو و متفاوت بسازید

‌ خمام - مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان با اشاره به شهر شدن چوکام خمام، گفت: چوکام را با مطالعه شهرهای دیگر گیلان نو و متفاوت بسازید.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد شفیعی ثابت عصر سه شنبه در نشست شورای اداری خمام، اظهار کرد: عملکرد مدیران در لایه‌های مختلف مدیریتی مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی با تاکید بر رویکرد برنامه محوری مدیران در بخش‌های مختلف، افزود: مدیران برای تسهیل بخشی امورات مختلف برنامه داشته باشند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان با اشاره به رویه مردمی و انقلابی دولت سیزدهم، بیان کرد: دولت سیزدهم با اتکا به مردم و اندیشه جوانان و نخبه پروری کارها را پیش می‌برد.

شفیعی ثابت با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت بانوان در بخش‌های مختلف مدیریتی، اضافه کرد: شرایط برای بهره گیری از ظرفیت بانوان و جوانان در حوزه‌های مختلف فراهم است.

وی با اشاره به گشایش‌های دیپلماسی در روابط بین المللی ایران، افزود: روابط سیاسی، اقتصادی و تجاری با کشورهای منطقه بویژه چین و عربستان دستاوردهای مثبتی برای ایران خواهد داشت.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان با اشاره به شهر شدن چوکام خمام، بیان کرد: چوکام را با مطالعه شهرهای دیگر گیلان نو و متفاوت بسازید.

شفیعی ثابت با اشاره به برگزاری انتخابات پیش رو، اضافه کرد: عملکرد مدیران در بخش‌های مختلف میزان مشارکت مردم انتخابات را ارتقا می بخشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1093256