نیوز سیتی!
02 فروردین 1402 - 11:28

از امدادرسانی به در راه ماندگان تا فوت دو نفر براثر ریزش سنگ در کندوان

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به اینکه محور کندوان که با افزایش حجم ترافیک، ریزش سنگ و همچنین حجم بارش از شب گذشته مسدود بود از صبح امروز بازگشایی شد، گفت: سقوط سنگ بر روی یک خودرو در این محور موجب فوت دو نفر شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران درباره وضعیت جوی و جاده‌های استان، اظهار کرد: باتوجه به شرایط جوی و اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی، متاسفانه برخی رانندگان مسیرهای کوهستانی  را برای تردد انتخاب کرده بودند.

وی افزود: به‌ویژه در محور کیاسر حجم بارش برف را داشتیم با توجه به انسداد در محور سمنان اتفاق افتاد موجب شد برخی از مسافران در محور کیاسر گرفتار شوند. 

مدیرکل مدیریت بحران مازندران اضافه کرد: با تلاش گروه‌های امدادی این افراد اسکان داده شدند و الان هم محور بازگشایی شد و تردد تنها با زنجیرچرخ برقرار است. 

محمدی ادامه داد: محورهای هراز و سوادکوه باوجود ریزش برف تردد برقرار است. 

وی یادآور شد: در محور کندوان شاهد افزایش حجم ترافیک، ریزش سنگ و  همچنین حجم بارش از شب گذشته مسدود شد از صبح امروز بازگشایی شد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران تصریح کرد: خودرویی که به‌دلیل ریزش سنگ آسیب دید دو تن از سرنشینان در بیمارستان جان خود را از دست دادند. 

محمدی با تاکید بر اینکه شرایطی که جاده‌های شمال برقرار است مستلزم همراهی همه افراد به‌ویژه مسافران است، خاطرنشان کرد: پرهیز از تردد در محورهای کوهستانی ضروری است که مستلزم همراهی همه است تا از این شرایط عبور کنیم.

  پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1104312

مهمترین اخبار ایران و جهان: