نیوز سیتی!
23 مهر 1402 - 19:21

وعده سرخرمن شهردار آباده در خصوص ساخت ۱۲۰۰ واحد مسکن

شهرداری آباده در اسفندماه ۱۴۰۱ با تبلیغات فراوان از صدور مجوز ساخت ۱۲۰۰ واحد مسکن در آباده خبر داد. مهدی شاکر این اقدام را از مهم‌‌ترین کارهای شهرداری آباده خوانده بود و در آن زمان اعلام کرد عملیات کلنگ‌زنی نیز به زودی انجام می‌شود. بعد از گذشت ۸ ماه اما هنوز این مهم انجام نشده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از آباده، اواخر سال ۱۴۰۱ بود که شهردار آباده خبر از صدور مجوز ساخت ۱۲۰۰ واحد مسکن در راستای حمایت از تولید و شکست قیمت مسکن داد و آن را با تبلیغات فراوان از اقدامات مهم شهرداری آباده عنوان کرد. 

مهدی شاکر در اسفندماه ۱۴۰۱ گفت: این اقدام با مشارکت بخش خصوصی و با میزان سرمایه‌گذاری بیش از 2 هزار میلیارد تومان انجام‌ می‌پذیرد که ان شاءالله به زودی شاهد عملیات کلنگ‌زنی این پروژه عظیم برای شهرمان خواهیم بود.

از وعده شهردار آباده ۸ ماه می‌گذرد اما هنوز کلنگ‌زنی این پروژه انجام نشده است. 

با پیگیری‌های خبرنگار فارس در اواسط خردادماه شهردار آباده در مصاحبه‌ای گفت: جلسات متعددی برای مشخص کردن موضوعات فنی این پروژه گرفته شده است، شهرداری آباده علاوه بر اینکه به سرعت عملیاتی شدن ساخت مسکن‌ها اهمیت می‌دهد اما کیفیت اجرایی شدن این پروژه نیز مدنظر است. 

شهردار آباده در نیمه خردادماه همچنین گفت: بعد از گرفتن جلسات و مشخص شدن سازوکار سرمایه‌گذاری، مناقصه اعلام می‌شود و از بین شرکت‌های با تجربه و با گردش مالی بالا، سرمایه‌گذار انتخاب می‌شود.

از این صحبت‌ها و مصاحبه نیز حدود ۴ ماه می‌گذرد اما همچنان خبری از این پروژه و شروع ساخت ۱۲۰۰ واحد مسکن به گوش نمی‌رسد. 

خبرنگار فارس مجددا چند مدت پیش از شهرداری آباده خواستار ارائه گزارش در این خصوص شد که بعد از گذشت حدود یک ماه هیچ جوابی ارائه نشده است.

پایان پیام/خ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1539112

مهمترین اخبار ایران و جهان: