نیوز سیتی!
06 دی 1402 - 21:23

با مساعدت‌ بیمه‌ها می‌توان خدمات درمانی در منزل را به مردم ارائه کرد

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران گفت: مجموعه ما و تمامی مجموعه هایی که درمان در منزل را ارائه می‌دهند، تمام خدماتی که یک بیمارستان انجام می‌دهد را می‌توانند در منزل ببرند و به نیازمندان و بیمارانی که احتیاج دارند ارائه بدهند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، مسعود حبیبی رئیس سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران امشب چهارشنبه ۶ دی ماه ۱۴۰۲ در برنامه فرامتن شبکه افق گفت: درمان در منزل فرصتی برای جامعه است که باید بسیار تلاش کنیم تا فرهنگ بهره‌مندی از درمان در منزل و شرایط استفاده از آن را تسهیل کنیم به نفع ارتقای سلامت جامعه میباشد.

حبیبی  افزود: مجموعه ما و تمامی مجموعه هایی که درمان در منزل را ارائه می‌دهند، تمام خدماتی که یک بیمارستان انجام می‌دهد را می‌توانند در منزل ببرند و به نیازمندان و بیمارانی که احتیاج دارند ارائه بدهند.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران گفت: این خدمات از ویزیت پزشک تا اجرای دستورات پزشک، تزریقات و غیره و هر آنچه که برای تشخیص و درمان بیماران نیاز است را در بر می‌گیرد.

وی ادامه داد: اگر سیستم بهداشت و درمان و بیمه‌ها در این زمینه اقدام بکنند تمامی مردم با هروضعیت مالی می‌توانند از این خدمات بهره‌مند بشوند.

حبیبی تصریح کرد: بیمه یک صنعت است اگر درست با آن برخورد شود هم برای مردم و هم برای بیمه  بسیار اقتصادی است  به عنوان مثال فرد سالمندی که بردن این فرد به درمانگاه سخت است اگر پزشک به موقع به محل برود و از رشد بیماری جلوگیری کند می‌تواند از لحاظ اقتصادی به بیمه‌ها کمک بزرگی بکند.

ادامه دارد...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1618356

مهمترین اخبار ایران و جهان: