نیوز سیتی!
29 آبان 1402 - 13:49

تجلیل از پرستاران در جزیره هرمز

در مراسمی از پرستاران درمانگاه هرمز به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام جعفر رستا خیز امام جمعه جزیره هرمز امروز با حضور در مرکز بهداشت و درمانگاه جزیره هرمز ضمن تبریک روز پرستار گفت: روز پرستار، فرصت مغتنمی برای تکریم و تجلیل از تلاش‌های مجاهدت‌گونه مدافعان سلامت و تقدیر از خدمات ارزنده و شبانه‌روزی فعالان عرصه سلامت که همواره با از خودگذشتگی، سلامتی را به مردم ارزانی داشته‌اند و به امر ارتقای سلامت و بهداشت در جامعه اهتمام می‌ورزند.

امام جمعه هرمز بیان کرد: اگر نگاهی به زندگی این بانوی بزرگ اسلام شود، ایشان از دوران جوانی تا وقایع سختی که در کربلا و پس از آن رخ داد همیشه مانند پرستار از خانواده خود مراقبت کردند و نامگذاری این روز به نام پرستار ارزش نهادن به جایگاه پرستاران در جامعه است.

وی پرستاری را شغلی پر استرس و پر مشغله ای دانست که در مراقبت از بیماران با انواع بیماری ها مواجه می شوند و افزود: این حرفه صبر و تحمل بسیاری را می طلبد تا بتواند انتظارات بیماران را برآورده کنند.

سرهنگ حجت الله سالاری فرمانده سپاه سید الشهداء هرمز  نیز در این مراسم با تبریک روز پرستار و میلاد حضرت زینب کبری(س) افزود: روز پرستار، روز توجه به خدمات گران‌بها و ارزشمند این قشر و تلاشگران عرصه سلامت است که با حوصله، صبر و مقاومت زیاد و ظرافت هنری در سخت‌ترین شرایط نیز به درمان بیماران می‌پردازند.

وی گفت: کار سخت، تعهد و صمیمیت، انسان را می‌سازد و این سه اصل در کار پرستاران جلوه گر است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1578712

مهمترین اخبار ایران و جهان: