نیوز سیتی!
29 آبان 1402 - 19:06

عطرافشانی مزار شهدا به مناسبت هفته بسیج در چناران

آیین عطرافشانی مزار شهدا با حضور مسئولان و بسیجیان در محل گلزار شهدای گمنام شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، فرمانده سپاه چناران امروز در آیین عطرافشانی مزار شهدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس اظهار کرد: امروز ما مدیون شهدا و ایثارگران هستیم چرا که شهدا با ایثار و از خودگذشتگی در طول دفاع مقدس در جبهه های نبرد حضور پیدا کردند و با فداکاری و از جان گذشتگی در سخت ترین شرایط با شجاعت مسئولیت خطیر خود را به پایان رساندند.

 

سرهنگ پاسدار محمود حامد با اشاره به اینکه بسیج در تمام مقاطع حساس و شرایط سخت کشور نقش آفرینی کرده است؛ گفت: مسئولیت‌پذیری آگاهانه جزو اهداف و رسالت اصلی بسیج است.

وی خاطر نشان کرد: هر زمان دشمن فتنه ای را برنامه ریزی کند با حضور نیروهای بسیج همه فتنه ها نقش بر آب می شود که نشان دهنده قدرت عظیم نظام و دلاورمردان بسیجی است.

 

فرمانده سپاه چناران با بیان اینکه بسیجیان در عرصه‌های مختلف مطالبات رهبری را توام با معنویت، اخلاق و بصیرت محقق می‌کنند؛ افزود: بسیجیان الگوی جوانان سراسر جهان هستند و از نفوذ دشمنان جلوگیری می کنند.

در پایان این مراسم با قرائت فاتحه و عطرافشانی یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای انقلاب اسلامی گرامی داشته و با آرمان های والای امام و شهداء تجدید میثاق شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1579112

مهمترین اخبار ایران و جهان: