نیوز سیتی!
29 آبان 1402 - 09:32

امدادگران و ستاد بحران فارس در آمادگی کامل است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: با توجه به صدور هشدار هواشناسی قرمز برای استان فارس تمامی نیروهای امدادی و ستاد بحران استان فارس در آمادگی کامل بوده تا در صورت بروز هر مشکلی اقدام به رفع آن کنند.

فرهاد سعدی در گفت وگو با خبرنگار فارس از شیراز بیان کرد: با توجه به صدور هشدار هواشناسی قرمز برای استان فارس تمامی نیروهای امدادی و ستاد بحران استان فارس در آمادگی کامل بوده تا در صورت بروز هرگونه مشکلی در کوتاه ترین زمان نسبت به برطرف کردن مشکل اقدام کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به برگزاری جلسات متعدد در خصوص آمادگی نیروهای امدادی و ستاد بحران دستور العمل های فصول پائیز و زمستان برای این افراد ارسال شده و تمام نیروهای استان آماده ارائه خدمات به آحاد مختلف جامعه در صورت بروز هر مشکلی هستند.

به گفته این مقام مسئول  با توجه به صدور هشدار هواشناسی قرمز برای استان فارس افراد باید نکات ایمنی را رعایت کرده و عشایر نیز از چرای احشام در دامنه کوه‌ها و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع خودداری کنند.

گفتنی است اداره کل هواشناسی استان فارس با صدور هشدار قرمز هواشناسی از ورود سامانه بارشی به استان و فعالیت این سامانه طی روز های دوشنبه و سه شنبه خبر داده است.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1578312

مهمترین اخبار ایران و جهان: