نیوز سیتی!
30 مهر 1402 - 13:23

امروز مهمترین بخش جنگ رژیم صهیونیستی و غزه در فضای مجازی و رسانه است

امام جمعه ابهر با بیان اینکه امروز مهم‌ترین جنگ رژیم صهیونیستی با غزه در فضای مجازی و رسانه است، گفت: در این جنگ رسانه‌ای در تعویض جای ظالم و مظلوم بسیار قوی عمل می‌کنند و ما شاهدیم در کشور نیز یک عده در جبهه دشمن قلم‌زنی می‌کنند و خجالت هم نمی‌کشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام سعید مرادپور، امام جمعه ابهر ظهر امروز در جمع مردم ابهر با اشاره به حضور باشکوه مردم ابهر در تجمع اعلام انزجار از کودک‌کشی رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی اظهار داشت: امروز علاوه بر کشور ما، شاهد شکل‌گیری انزجار از رژیم صهیونیستی در سراسر جهان هستیم.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه در کنار تجمعات و راهپیمایی‌هایی که در حال حاضر برای حمایت از مردم فلسطین برگزار می‌شود مردم غزه نیاز به حمایت مالی نیز دارند، تصریح کرد: متأسفانه شاهد قطع آب و برق به روی مردم غزه هستیم و از هر جهت این مردم بی‌گناه در محاصره هستند.

 وی با تاکید بر اینکه دشمن منتظر است که این مردم تسلیم شوند، متذکر شود: با توجه به همین موضوع از مردم متدین و انقلابی می‌خواهیم کمک‌های مالی را به مردم مظلوم فلسطین فراموش نکنند.

مرادپور با توضیح اینکه راه‌های مختلفی برای کمک‌های مالی وجود دارد، تصریح کرد: در کنار اعلام آمادگی جمعیت هلال‌احمر برای کمک به مردم غزه در سایت مقام معظم رهبری نیز در پرداخت وجوهات یک بخش برای کمک به چهره مقاومت وجود دارد.

امام جمعه ابهر با توصیح اینکه یکی از دردناک‌ترین روضه‌ها بر امام حسین(ع) این است که در شب هفتم چند هزار نفر برای لشگر کفر در مقابل امام حسین(ع) برای کمک آمدند و کسی نبود به امام حسین(ع) کمک کند، افزود: متأسفانه می‌بینیم که بایدن و نخست‌وزیر انگلیس برای کمک به اسرائیل سفر می‌کنند و اعلام می‌کنند که در کنار این رژیم غاصب هستند.

وی با تاکید بر این موضوع که اگر ما نیز اعلام می‌کنیم در کنار مردم غزه هستیم، عملا باید نشان دهیم در کنارشان هستیم، متذکر شد: جهان کفر از حمایت از رژیم کودک‌کش صهیونیستی خجالت نمی‌کشد، ما نیز باید از حمایت مردم فلسطین دست نکشیم و همواره در کنار این مردم ستم‌دیده باشیم.

مرادپور با بیان اینکه بدون شک در صورت اعلام نیاز به اعزام نیرو سیل عظیمی از جوانان و مردم غیور و متدین ایران برای حمایت از این مردم فلسطین برای جنگ اعلام آمادگی خواهند کرد، گفت: در حال حاضر فرصت کمک مالی، تجمع، حضور در فضای مجازی وجود دارد و جنگ تنها در یک جبهه نیست.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه امروز مهم‌ترین جنگ رژیم صهیونیستی با غزه در فضای مجازی و رسانه است، گفت: در این جنگ رسانه‌ای در تعویض جای ظالم و مظلوم بسیار قوی عمل می‌کنند و ما شاهدیم در کشور نیز یک عده در جبهه دشمن قلم‌زنی می‌کنند و خجالت هم نمی‌کشند.  

خطیب نماز جمعه ابهر با بیان اینکا بایدن حرف عجیبی را مطرح کرد که اگر رژیم غاصب صهیونیستی نبود ما باید این رژیم را تشکیل می‌دادیم و این نشان‌دهنده نقش مهم این رژیم در کنترل منطقه و بر علیه حکومت اسلامی است، افزود: این حرکت‌های حمایتی که از سوی آنها از رژیم غاصب صهیونیستی صورت می‌گیرد برای ما آگاهی‌بخش است.

وی با بیان اینکه رسانه‌های دشمن در حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی، با از بین رفتن آبرو و اعتبار خود ابایی ندارند و با اینکه می‌دانند از لحاظ علمی اعتبار خود را از دست می‌دهند اما برای حمایت از رژیم کودک‌کش دروغ می‌گویند و اعلام می‌کنند که رژیم غاصب حق است و فلسطین از قبل وجود نداشته است، گفت: این امر در حالی است که برای هر فرد محققی تاریخ فلسطین مشخص است و در منابع غربی نیز فلسطین مقدم بر رژیم کودک‌کش است.

مرادپور ادامه داد: مسئولیت این جنایت‌های در حال وقوع در فلسطین با آمریکایی‌ها است، ادامه داد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری میدان نبرد اگر توسعه پیدا کندجوانان محور مقاومت و کنشگرها وارد میدان خواهند شد .

امام جمعه ابهر با تاکید بر اینکا غزه روضه مجسم کربلاست، گفت: جنایت در فلسطین قرن‌ها در حال وقوع است و مسئول این جنایت‌ها یک رژیم کودک کش و جمایتکار و در رأس آن آمریکاست.

وی گفت: ضربه‌ای که به رژیم کودک کش صهیونیستی خورده به قدری محکم است که این رژیم از هم گسیخته و سیاست‌گذاری این رژیم توسط آمریکا صورت می‌گیرد، بنابراین مسئولیت همه جنایت‌ها در غزه بر عهده آمریکاست.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1546312

مهمترین اخبار ایران و جهان: