نیوز سیتی!
30 مهر 1402 - 14:01

تیم ملی فوتبال دختران نونهال مهمان سفیر ایران در تاجیکستان

تیم ملی فوتبال دختران نونهال ایران که قهرمانی مسابقات فوتبال زیر 14 سال کافا – 2023 به میزبانی تاجیکستان را به دست آورد، مهمان سفیر ایران در این کشور شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، تیم ملی فوتبال دختران نونهال ایران که به مقام قهرمانی مسابقات فوتبال زیر 14 سال کافا – 2023 به میزبانی تاجیکستان رسید، مورد تقدیر  «علیرضا حقیقیان» سفیر جمهوری اسلامی در این کشور قرار گرفت. 

در این مراسم که در محل سفارت ایران در «دوشنبه» برگزار شد، حقیقیان طی سخنانی قهرمانی این فرزندان عزیز کشورمان در مسابقات فوتبال زیر 14 سال کافا را به بازیکنان، مربیان و دیگر عوامل این تیم تبریک گفت.

سفیر ایران در ادامه از شهدای غزه یاد کرد و اظهار داشت: متاسفانه این روزها شاهد افزایش جنایات جنگی رژیم صهیونیستی با حمایت کشورهای غربی و در رأس آنها آمریکا هستیم. بر اثر این جنایات تاکنون تعداد زیادی از مردم غیر نظامی فلسطین به ویژه زنان و کودکان به شهادت رسیده‌اند. این میزان وحشیگری بی‌تردید نشانه آغاز روند نابودی این رژیم کودک‌‌کش است.

شایان ذکر است که دختران فوتبالیست ایران در این رقابت‌ها سه دیدار انجام دادند که در اولین مسابقه خود با قرقیزستان به تساوی 1-1 رسیدند، در دومین مسابقه با نتیجه 1-0 از سد ازبکستان گذشتند و در سومین دیدار تاجیکستان را 2-0 شکست دادند.

این مسابقات با حضور 4 تیم برگزار شد که ایران به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و تیم‌های قرقیزستان ازبکستان و تاجیکستان هم در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

پایان پیام/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1546356

مهمترین اخبار ایران و جهان: