نیوز سیتی!
29 مهر 1402 - 11:51

پای درس آقا| رژیم صهیونیستی محکوم به زوال است

رهبری می‌فرمایند: رژیم صهیونیستی در واقع یک رژیمی است که پایه‌های آن بشدّت سست است، رژیم صهیونیستی محکوم به زوال است؛ رژیم صهیونیستی یک رژیم تحمیلی است.

به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری فارس، طوفان‌الاقصی که حماسه‌ای دیدنی بود؛ موجب شد بار دیگر میدان نبرد حق و باطل در فلسطین شاهد جنگی بزرگ باشد. انقلاب اسلامی، با تأکید بر نفی هرگونه استعمار و استکبار از ابتدای امر تکلیف خود با اسرائیل را مشخص کرد و آن را «غده سرطانی منطقه» نامید. مرحوم امام خمینی و خلف صالح ایشان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بارها در کلماتشان موضع خود نسبت به قضیه فلسطین و اسرائیل را مشخص کردند. در ادامه بخشی از سخنان رهبری در این باره را می‌خوانیم.

دنیای اسلام نباید از انگیزه خود در مسأله فلسطین لحظه‌ای کوتاه بیاید

ما معتقدیم دنیای اسلام باید از انگیزه خود در مسأله فلسطین لحظه‌ای کوتاه نیاید و عمل غاصبانه‌ گرگ‌های درنده‌ صهیونیست و حامیان بین‌المللی آن‌ها را محکوم کند. این مذاکراتِ به اصطلاح با میانجیگری آمریکا که در واقع آمریکا میانجی نیست، خود او یک طرف قضیه است؛ در طرف غاصبان فلسطین و صهیونیست‌ها قرار دارد به ظلم بیشتر به مردم فلسطین و منزوی شدن مسلمانان مبارز فلسطین نینجامد. (۱۳۹۲/۰۵/۱۸)

رژیم صهیونیستی محکوم به زوال است

ملّت ایران با همه‌ ملّت‌های دنیا «اِمّا اَخٌ لَکَ فی دینِک اَو شَبیهٌ لَکَ فی خَلقِک» است، احترام می‌گذارد؛ امّا برخورد ملّت ایران با متعرّض، برخورد پشیمان‌کننده‌ای است؛ آنچنان سیلی‌ای به متعرّض خواهد زد که هرگز فراموش نکند. در مقابل رژیم صهیونیستی، در مقابل شبکه‌ سرمایه‌داری صهیونیستی خودشان را موظّف می‌دانند که گاهی یک حرفی بپرانند، یک چیزی بگویند که این هم مایه‌ وهن و ذلّت آن‌ها است. رژیم صهیونیستی در واقع یک رژیمی است که پایه‌های آن بشدّت سست است، رژیم صهیونیستی محکوم به زوال است؛ رژیم صهیونیستی یک رژیم تحمیلی است، با حرکتِ زور به‌وجود آمده است، هیچ پدیده‌ای و موجودی که با زور به‌وجود آمده باشد قابل دوام نیست و این هم قابل دوام نیست.

دفاع کسانی که به نحوی وام‌دار شبکه‌ سرمایه‌داری صهیونیستی هستند از این رژیم مفلوکِ صهیونیستی، مایه‌ بی‌آبرویی آن‌ها است. بعضی از اروپایی‌ها هم متأسّفانه تملّق می‌گویند؛ می‌روند در مقابل این موجوداتی که نام انسان برای آن‌ها حیف است این سردمداران رژیم صهیونیستی واقعاً مثل وحوش می‌مانند، این‌ها را نمی‌شود انسان نامید تملّقشان را می‌گویند، خودشان را کوچک می‌کنند، ملّتشان را تحقیر می‌کنند. در اروپا ملّت فرانسه یک روزی اعتبار سیاسی به دست آورد به‌خاطرِ اینکه رئیس جمهور آن روز فرانسه، به دلیل اینکه انگلیس وابسته‌ به آمریکا است، اجازه نداد که انگلیس وارد بازار مشترک اروپا بشود؛ این مایه‌ اعتبار فرانسه شد. آن روز در دنیا اعتبار دولت فرانسه زیاد شد به‌خاطرِ اینکه در مقابل آمریکا ایستاد و اجازه نداد انگلیس که متّصل به آمریکا بود وارد بازار مشترک اروپا بشود؛ اعتبار یک ملّت این‌جور به‌وجود می‌آید. اینکه حالا دولتمردان همان کشور نه فقط در مقابل آمریکا، بلکه‌ بروند در مقابل صهیونیست‌های نحسِ نجس اظهار کوچکی و تواضع بکنند، مایه‌ سرشکستگی ملّت فرانسه است که البتّه خودشان باید علاج کنند. (۱۳۹۲/۰۸/۲۹)

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1544956

مهمترین اخبار ایران و جهان: