نیوز سیتی!
01 آبان 1402 - 09:02

چه پروژه‌هایی در سفر دور دوم دولت به سمنان اولویت دارد؟+ فیلم

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: اتمام پروژه‌های محوری استان سمنان بیشتر در حوزه‌های تأمین آب، راه و درمان در سفر دور دوم رئیس‌جمهوری به این استان در دستور کار قرار می‌گیرد.

محمد حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: با توجه به شاکله سفر دوم هیأت دولت به استان‌ها که بیشتر بررسی مصوبات سفر دور نخست و پیگیری پروژه‌های محوری استان است، برنامه‌هایی در دست اقدام قرار دارد.

وی بیان کرد: در سفر دور دوم هیأت دولت به استان‌ها، بیشتر برای پروژه‌های محوری استان اعتبار اختصاص داده می‌شود تا به بهره‌برداری برسند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه اولویت با آن دسته از پروژه‌هایی است که قدمت بالا و پیشرفت فیزیکی بیشتری دارند، گفت: بسیاری از پروژه‌ها در این حوزه در استان سمنان شناسایی شده است.

حمیدی ادامه داد: در گام نخست، ۲۳ پروژه نیازمند اعتباری بالغ بر ۹۸۵ میلیارد تومان تشخیص داده و به نهاد ریاست جمهوری پیشنهاد شده است.

وی بیان کرد: اگر تا قبل از انجام سفر ریاست جمهوری، اعتبار موردنیاز این پروژه‌ها اختصاص داده شود، تا زمان انجام سفر یا تا پایان امسال تکمیل می‌شوند و به بهره‌برداری می‌رسند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: در گام دوم نیز اتمام پروژه‌های محوری استان سمنان بیشتر در حوزه‌های تأمین آب، راه و درمان در دستور کار قرار می‌گیرد و این دست پروژه‌ها نیز شناسایی شده است.

حمیدی یادآور شد: در حال حاضر، تیم ارزیابی نهاد ریاست جمهوری در حال بررسی مصوبات سفر است تا در سفر هیأت دولت به استان سمنان گنجانده شود.

???? این ویدئو را ببینید:

 

پایان پیام/2249/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1547112

مهمترین اخبار ایران و جهان: