نیوز سیتی!
01 آبان 1402 - 23:29

ارائه خدمات درمانی رایگان به ۸۷ نفر از روستاییان در ایلام

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: کارون سلامت به مردم محروم روستای طولاب اعزام شدند و ۸۷ نفر از روستاییان از خدمات ویزیت و داروی رایگان بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، به نقل از روابط عمومی، غلامرضا علی محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام، گفت: کاروان سلامت برای ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و حمایتی به مردم محروم روستای طولاب شهرستان ایلام اعزام شدند.

وی افزود: این کاروان سلامت پزشک عمومی، مامایی، تکنسین داروخانه، مربی آموزشی و تیم سحر حضور داشتند و ۸۷ نفر از روستاییان از خدمات ویزیت و داروی رایگان بهره مند شدند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام یاد آور شد: این طرح عام المنفعه و بشردوستانه کاروان سلامت با هدف ارائه خدمات رایگان بهداشتی، درمانی و حمایتی با همکاری معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان و جمعیت هلال احمر شهرستان ایلام، موسسه باور در روستای محروم طولاب بخش سیوان از توابع شهرستان ایلام اجرا شد. 

وی ادامه داد: در اجرای این کاروان سلامت علاوه بر آموزش امداد و کمک‌های اولیه و ایجاد فضای دوستدار کودک، ۸۰ بسته معیشتی و بهداشتی در بین نیازمندان توزیع شد. 

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ نوع‌دوستی و ترویج خدمات داوطلبانه، هلال احمر استان در زمینه توسعه و تقویت فعالیت های حمایتی، بهداشتی، آموزشی و درمانی فعالیت می کند.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1548212

مهمترین اخبار ایران و جهان: