نیوز سیتی!
24 آبان 1402 - 18:05

فرمانده سپاه کرمانشاه: علم را باید به ثروت تبدیل کنیم

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به حضور بسیج در مباحث سیاسی، دفاعی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی، هنری و بهداشتی، گفت: طرح وقتی خوب است که به عمل، معیشت، اقتصاد و پول تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت ببی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در اجلاس مجمع بسیجیان استان کرمانشاه، از بسیج به عنوان تفکر انقلابی و شاخصه تعالی ملت بزرگ ایران یاد کرد و اظهار کرد: امروز بسیج به شجره بالنده تبدیل شده است.

وی با اشاره به حضور بسیج در مباحث سیاسی، دفاعی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی، هنری، بهداشتی و ...، گفت: طرح وقتی خوب است که به عمل، معیشت، اقتصاد و پول تبدیل شود، در غیر این صورت طرحی که در یک کتاب و یا پوشه مسکوت بماند به چه‌کار آید.

 

 *«غزه» امروز در دنیا سبب یک اتحاد جهانی شده است

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به موضوع غزه، خاطرنشان کرد: غزه امروز در دنیا سبب یک اتحاد جهانی علیه رژیم صهیونیستی شده و تصور شکست‌ناپذیر رژیم غاصب دیگر وجود ندارد، یک باور جدید براساس واقعیت‌ها در دنیا شکل گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: امروز این مظلوم مقتدر خودش را نشان داد و اعتقاد داریم آینده دنیا ازآن مستضعفان است، اما به این نکته باید توجه کنیم که قدرت‌های بزرگ وقتی که به مرز فروپاشی می‌رسند خطرناک خواهند بود.

ریحانی تصریح کرد: امروز وظیفه ماست که با اعتقاد در صحنه باشیم و با حضور در تجمعات مختلف و جهاد تبیین جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم کنیم، باید با اعتقاد در صحنه بمانیم.

 

*هر برگ رأی در صندوق تیری است به طرف دشمن

وی در بخش دیگری از سخنانش به مسئله انتخابات اشاره کرد و گفت: دشمن امروز به حضور ما در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی کشور توجه خواهد کرد.

ریحانی خاطرنشان کرد: امروز دشمن به مردم حاضر در صحنه نگاه می‌کند که ببیند چقدر مردم در این صحنه سیاسی کشور خود را شریک می‌دانند، اجازه ندهیم دشمن خوشحال شود.

وی اضافه کرد: هر برگ رأی در صندوق تیری است به طرف دشمن که به آن‌ها اصابت می‌کند.

بسیجیان در این همایش به ارائه طرح‌های مختلف خود در بخش‌های اجتماعی، اقتصادی، بهداشت و درمان، زنان و خانواده و فرهنگی پرداختند.

تجلیل از روسای مجامع شهرستان‌های استان پایان‌بخش این مراسم بود.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1573412

مهمترین اخبار ایران و جهان: