نیوز سیتی!
23 آذر 1402 - 21:00

عشق و ارادت به کاروان اهالی بهشت در مردم اردستان

مردم اردستان برای استقبال از شهدای گمنام، این سبک‌بالان عاشق آمدند تا حماسه‌آفرینی مردم شهید پرور اردستان بار دیگر تکرار شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، عشق و علاقه به شهدا حد و مرزی را نمی‌شناسد، زن و مرد، پیر و جوان فرقی ندارد همه برای استقبال از شهدای گمنام این سبک‌بالان عاشق آمده‌اند؛ حماسه‌آفرینی مردم شهید پرور اردستان بار دیگر تکرار شد.

شهدا همان عاشقان سرزمینی هستند که جان خود را برای امنیت مردم، کشور، نظام و ارزش‌ها فدا کردند تا در حقیقت این آسایش چرا که امنیت یک نعمت بوده و وجود آن در هر کشوری ضرورت دارد.

 

مردم شهرستان اردستان در شهید پروری و استقبال از شهدا زبانزد عام و خاص هستند و هرگاه در گذر تاریخ، قرار بوده شهدا در این شهرستان تشییع یا خاکسپاری شوند همواره با حضور پرشور خود استقبال بی‌نظیری از این مسافران حقیقی کربلا را انجام داده‌اند.

حمید از شهروندان اردستانی که در مراسم تشییع شهدا حضور پیدا کرده به خبرنگار فارس می‌گوید: عشق به شهدا در میان مردم اردستان وجود دارد، آسایش و امنیتی که در جامعه وجود دارد مرهون از جان گذشتگی و ایثارگری‌های همین شهدا است.

کاروان شهدا به میدان امام خمینی‌(ره) اردستان رسید، مردم شهید پرور این شهر با شور و حال خاصی که مدتی را در انتظار شهدا بودند، به استقبال کاروان رفتند و تا محل میدان نماز این کاروان را همراهی کردند.

کاروان اهالی بهشت امسال نیز همچون سال گذشته همزمان با ایام فاطمیه، پیکر مطهر ۱۲ شهید گمنام را از شانزدهم تا بیست و ششم آذرماه در شهرهای مختلف استان تشییع کرده تا عطر حضور شهدا در سراسر استان پراکنده شود و در نهایت روز شهادت حضرت فاطمه(س) در شهر اصفهان تشییع خواهند شد.

پایان پیام/۶۳۱۳۵
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1605156

مهمترین اخبار ایران و جهان: