نیوز سیتی!
24 مهر 1402 - 10:09

شاهچراغی: زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید تلاش شود تا زمینه مناسب برای حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه جاری فراهم و انتخابات امسال باشکوه و پرشور برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری در جریان دیدار استاندار سمنان با وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش استاندار سمنان اظهار کرد: خدا را شاکرم که در این استان ماندگار شدید.‌

وی خواستار توجه بیش از پیش مسؤولان استان سمنان به تکریم ارباب‌رجوع و گره‌گشایی از مشکلات مردم شد و عنوان کرد: باید تلاش شود تا زمینه مناسب برای حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه جاری فراهم و انتخابات امسال باشکوه و پرشور برگزار شود.

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز این دیدار با قدردانی از همراهی و حمایت آیت‌الله شاهچراغی، گزارشی از آخرین وضع استان ارائه کرد.

وی به تشریح ملاقات خود با آیت‌الله دکتر رئیسی، رئیس‌جمهور پرداخت و اظهار کرد: در این دیدار مهم‌ترین نیازها و الزامات استان به هیأت دولت ارائه و در خصوص شاخص‌های عملکردی استان در ابعاد مختلف، گزارش مشروحی به استحضار رئیس‌جمهور و کابینه سیزدهم ارائه شد.‌

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1539456

مهمترین اخبار ایران و جهان: