نیوز سیتی!
26 مهر 1402 - 10:24

تجمع خودجوش مردم سمنان در محکومیت «هولوکاست واقعی»+ فیلم و عکس

مردم سمنان در تجمعی خودجوش علیه جنایت‌های صهیونیست‌ها به خیابان آمدند و فریاد نابودی رژیم صهیونیستی را بار دیگر طنین‌انداز کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، تجمع خودجوش و شبانه مردم سمنان در محکومیت «هولوکاست واقعی» بامداد چهارشنبه در میدان سعدی سمنان هم‌زمان با مراکز پرجمعیت سراسر کشور برگزار شد.

مردم سمنان با حضور خود در این تجمع، علیه اقدامات بی‌رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی شعار دادند و آمادگی خویش را برای حمایت همه‌جانبه از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

در این مراسم که در معراج‌الشهدای میدان سعدی سمنان انجام شد، مردم ولایتمدار شهرستان سمنان در حمایت از مردم مظلوم غزه شعار دادند و خواستار برخورد نهادهای بین‌المللی با این جنایت‌ها شدند.

 

اعلام عزای عمومی در سراسر کشور

دولت جمهوری اسلامی ایران هم در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در قتل‌عام بیماران به‌ویژه کودکان و زنان بی‌پناه در بیمارستان المعمدانی غزه، امروز چهارشنبه را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرده است.

در این بیانیه از مجامع بین‌المللی و سران کشورهای مختلف به‌ویژه کشورهای اسلامی خواسته شده است تا ضمن محکومیت این اقدام شنیع به‌عنوان جنایت جنگی علیه بشریت و نسل‌کشی روابط خود با این رژیم را قطع و سفرای رژیم صهیونیستی را اخراج کنند.

هشدار جدی جانشین کل سپاه به صهیونیست‌ها

سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، به صهیونیست‌ها گفته بود: رژیم صهیونیستی چون نتوانسته به جبهه مقاومت آسیب برساند، مردم مظلوم و بی‌گناه فلسطین را شهید می‌کند.

وی تصریح کرد: اگر خبیثان عالم روند جنایت‌ها را در غزه ادامه دهند، شاید مردم مسلمان سایر کشورها نیز همچون مردم فلسطین و گروه‌های مقاومت که تاب تحمل این جنایت‌ها را نداشتند و هجوم بزرگی را علیه صهیونیست‌ها رقم زدند، وارد میدان شوند.

 

پایان پیام/74001/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1541912

مهمترین اخبار ایران و جهان: