نیوز سیتی!
13 آبان 1402 - 12:33

شرایط جوی پروازهای فرودگاه سردار جنگل رشت را لغو کرد

مدیرکل فرودگاه گیلان با اشاره به لغو پروازهای فرودگاه سردار جنگل رشت به دلیل شرایط نا مساعد جوی، گفت: پرواز‌های صبح امروز در مسیر تهران و شیراز، از فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت به دلیل رعد و برق و بارش شدید باران لغو شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سیدمحسن میرحسینی مدیرکل فرودگاه گیلان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگوی خبری سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه پرواز در مسیرهای مختلف در فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل همه روز هدر حال انجام است، اظهار کرد: این فرودگاه یکی از مهم‌ترین فرودگاه‌های شکور به لحاظ ترانزیتی بوده و همواره پروازهای مهمی در این فرودگاه انجام می‌شود.

وی با اشاره به لغو پروازهای فرودگاه سردار جنگل رشت به دلیل شرایط نا مساعد جوی، گفت: پرواز‌های صبح امروز در مسیر تهران و شیراز، از فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت به دلیل رعد و برق و بارش شدید باران لغو شد.

 مدیرکل فرودگاه گیلان با درخواست از مسافران در خصوص آگاهی از زمان دقیق پروازهای خود، افزود: مسافران پرواز‌های عسلویه ، بندر عباس و تهران عصر امروز پیش از حرکت به سمت فرودگاه ، با شماره تلفن ۱۹۹ تماس گرفته و از زمان دقیق پرواز مطلع شوند.

پایان پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس
شناسه خبر: 1560612

مهمترین اخبار ایران و جهان: