نیوز سیتی!
11 آبان 1402 - 14:28

کنگره « در مسیر روح‌الله » در البرز

چهل و نهمین جلسه قرارگاه اجتماعی استان به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز ضمن بررسی مسائل و مشکلات محدوده کرج نو و با رونمایی از پوستر اولین کنگره شعر و داستان «در مسیر روح الله»، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مرتضی ولی پوری، معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استان البرز، در چهل و نهمین جلسه قرارگاه اجتماعی که پنج شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد ضمن طرح مسائل و مشکلات محدوده کرج نو در شهرستان کرج از سوی مدیر محله و صدور دستورات لازم، گفت: به منظور ایجاد رفاه و عدالت اجتماعی همواره باید خدمات رسانی به عموم شهروندان و کلیه مناطق به صورت عادلانه انجام شود.

وی همچنین با اشاره به ضرورت زیباسازی سیما و منظر شهری، افزود: طبق تصمیمات اتخاذ شده در اسرع وقت جمع آوری سد معبر و دستفروشان و اغذیه فروشان غیرمجاز باید در دستور کار دستگاه‌های متولی قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز همچنین با تاکید بر موضوع ساماندهی اتباع غیرمجاز در استان، تصریح کرد: طبق دستور استاندار البرز، شناسایی، ساماندهی و جمع آوری اتباع غیرمجاز خارجی در استان بصورت جدی در دستور کار قرار گرفته و تا خروج کامل آن‌ها از کشور نیز این موضوع ادامه داد خواهد بود.

در ادامه نیز ولی پوری ضمن رونمایی از پوستر اولین کنگره شعر و داستان تحت عنوان «در مسیر روح الله» که با همکاری و مشارکت استانداری البرز و نهادکتابخانه ها در استا،گفت: برگزاری این کنگره می‌تواند نقطه عطفی در معرفی و رشادت های شهید روح اله عجمیان در قالبی نو و خلاق باشد.

گفتنی است که علاقمندان می توانند آثار خود را از ۱۲ تا ۳۰ آبان ۱۴۰۲ به دبیرخانه کنگره در دو بخش شعر و نثر و در دو گروه سنی نوجوان و بزرگسال ارسال کنند.

پایان پیام/

 

 

 

 

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1558812

مهمترین اخبار ایران و جهان: