نیوز سیتی!
13 آبان 1402 - 09:01

معاون حقوقی رئیس جمهور:سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد اروند بر اساس توقعات انجام نشد

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد اروند بر اساس توقعات انجام نشده است و متاسفانه در بخشی از زمین‌های این‌منطقه به امر تولید و یا کشاورزی پرداخته نشده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز محمد دهقانی معاون حقوقی رئیس جمهور شب گذشته با تأکید بر ضرورت بازبینی درباره مناطق آزاد، اظهار کرد: باید مشکلات و ناهماهنگی‌های موجود در منطقه آزاد اروند حل شده و شرایط مناسب برای سرمایه‌گذاران فراهم شود.
وی افزود: مسائل و نواقص مناطق آزاد کشور در حال بررسی است تا عملکرد این مناطق با توجه به اهداف تشکیل آن‌ها ارزیابی شود.
وی هدف اصلی از ایجاد مناطق آزاد را توسعه سرمایه‌گذاری، افزایش تولید و صادرات عنوان کرد و افزود: عملکرد این مناطق در این زمینه‌ها ارزیابی می‌شود.
معاون حقوقی رئیس جمهور با اشاره به بازدید خود از منطقه آزاد اروند و بررسی نقاط ضعف آن، اعلام کرد: نتایج این بازدید به رئیس جمهور گزارش داده خواهد شد.
دهقان با بیان اینکه ممکن است برای دستیابی به هدف اصلی قانونگذار نیاز به بازبینی درباره مناطق آزاد باشد، گفت: مسئولان منطقه آزاد اروند همانند مردم، درخواست حل مشکلات را دارند و باید ناهماهنگی‌های موجود رفع شده و بستری برای فعالیت سرمایه‌گذاران فراهم شود.
معاون حقوقی رئیس جمهور با اشاره به عدم تمایل سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در مناطق با مدیریت دوگانه، اظهار داشت: سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد اروند با توجه به انتظارات انجام نشده است و متأسفانه در بخشی از این منطقه به تولید و کشاورزی توجه نشده است.
وی تأکید کرد: باید مسائل و مشکلات در بخش‌های مختلف بدون هیچ پنهانکاری به رئیس جمهور گزارش داده شود تا اقدامات لازم برای ارائه خدمات بهتر به مردم صورت گیرد.
پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1560212

مهمترین اخبار ایران و جهان: