نیوز سیتی!
02 آذر 1402 - 15:33

سارقان حرفه‌ای سیم و کابل‌های مخابرات گیلان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی رشت از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای و کشف ۱۱ فقره پرونده سرقت کابل برق و مخابرات و اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد و گفت: ۲۰۰ متر سیم و کابل سرقتی نیز کشف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ محمود حافظی فرمانده انتظامی رشت امروز در جمع خبرنگاران در ستاد فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه به دنبال وقوع چند فقره سرقت کابل برق و مخابرات و اماکن خصوصی در سطح حوزه استحفاظی شهرستان رشت، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی سراوان، ۳ سارق سابقه‌دار را حین تخریب و سرقت کابل مخابرات در یکی از خیابان‌های فرعی دستگیر کردند.

وی از کشف ۱۷۰ متر کابل مخابرات و ۳۰ متر کابل برق سرقتی در بازرسی از ۲ دستگاه خودرو پراید سارقان که در حوالی محل وقوع جرم پارک بود، خبر داد و گفت: سارقان ۳۰.۴۲ و ۴۴ساله در تحقیقات پلیس به ۱۱ فقره سرقت کابل برق و مخابراتی و اماکن خصوصی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه سارقان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته و روانه زندان شدند، افزود: وقوع سرقت در جامعه موجب پایین آمدن احساس امنیت می‌شود و مجموعه انتظامی برای تامین امنیت و ارتقاء احساس آن در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

حافظی با تاکید بر تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم به توجه و رعایت مردم نسبت به هشدارها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از وقوع سرقت تاکید کرد و گفت: برای دستیابی به امنیت اجتماعی مطلوب در جامعه، جدی گرفتن مشارکت عمومی بسیار حائز اهمیت است.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1582256

مهمترین اخبار ایران و جهان: