نیوز سیتی!
03 آذر 1402 - 21:20

سردار فرجیان‌زاده: رژیم صهیونیستی چاره‌ای جز تسلیم برابر حماس ندارد

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: رژیم صهیونیستی چاره‌ای جز تسلیم برابر خواسته‌های حماس ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سردار سعید فرجیان‌زاده، معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه عصر امروز در همایش اقتدار بسیج شهرستان شاهرود که با حضور بیش از 6 هزار بسیجی در خیابان 22 بهمن این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: خدا را شاکرم که در شهر علم و دانش و در جمع باشکوه بسیجیان شهرستان شهیدپرور و عدالت‌محور و شهر عالمان بزرگ و برجسته کشور حاضر شدم.

وی تشکیل بسیج را یکی از بزرگ‌ترین ابتکارات حضرت امام (ره) عنوان کرد و افزود: بسیج فتح‌الفتوح حضرت امام (ره) بود و امام در پنجم آذرماه سال 1358 فرمان تشکیل ارتش 20 میلیونی را صادر کردند و با آغاز جنگ در دفاع مقدس بسیج حاضر شد و توانست در جنگی که 2 هزار و 887 روز طول کشید و 2 برابر جنگ جهانی اول و یک و نیم برابر جنگ جهانی دوم ازلحاظ زمانی بود، حضور پیدا کند و بار اصلی دفاع مقدس را بسیج به دوش کشید.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: بسیج توانست در سخت‌ترین شرایط نبرد و نقاط جنگ و پیچیده‌ترین عملیات وظایف خود را انجام دهد و در گرما و سرما و در سخت‌ترین و نفس‌گیرترین شرایط، مشتاقانه رشادت و صلابت خود را نشان دهد و شهدای بسیاری تقدیم نظام اسلامی کند.

فرجیان‌زاده ادامه داد: بسیج در طول دفاع مقدس بار اصلی جنگ را بر دوش گرفت و در پایان جنگ امام فرمودند بسیج مدرسه عشق است، پایگاه مخلصان و ایثارگران است و بسیج از برکات الهی است که خداوند بر ایران اسلامی نازل کرد.

بسیج در همه صحنه‌ها حاضر است

وی با تأکید بر اینکه بسیج بعد از جنگ در تمام صحنه‌ها حاضر بود، تصریح کرد: آنجا که سیل و زلزله آمد، بسیج ایستاد؛ کرونا آمد، بسیج ایستاد و آنجا که امنیت در کشور تهدید شد، بسیج حاضر بود و در فتنه سال‌های 1378، 1388، 1396، 1398 و 1401 نیز بسیجیان سینه سپر کردند و امنیت آفریدند.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه تأکید کرد: امروز بسیج در خدمت مردم و برای مردم و در سازندگی و پیشرفت کشور فداکارانه حضور پیدا کرده و دوشادوش مردم برای ترقی و عزت کشور تلاش می‌کند.

فرجیان‌زاده با بیان اینکه بسیج به داخل کشور محدود نمی‌شود، افزود: امروز بسیج در یمن، لبنان، عراق، سوریه و جای‌جای منطقه مقاومت و حتی در کشورهای خارج از منطقه مقاومت حضور دارد و تفکر بسیج امروز توانسته در منطقه قدرت مقاومت ایجاد کند.

وی ادامه داد: فلسطین با الهام از مکتب، تفکر و اندیشه مقاومت به رژیم صهیونیستی حمله و طوفان الاقصی را طراحی کرد؛ آنها 47 روز مقاومت و بزرگ‌ترین ضربه را به رژیم صهیونیستی وارد کردند.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه با تأکید بر اینکه آنها توانستند بزرگ‌ترین شکست را به رژیم صهیونیستی وارد کنند، افزود: بزرگ‌ترین ضربه اطلاعاتی و تاریخی رژیم صهیونیستی در این حمله متحمل شد.

فرجیان‌زاده ادامه داد: رژیم صهیونیستی وقتی به غزه حمله کرد، شکست بعدی، وقتی به بیمارستان‌ها حمله کرد، شکست بعدی و با آتش‌بس شکست دیگری را متحمل شد و رژیم صهیونیستی چاره‌ای جز تسلیم برابر خواسته‌های حماس را ندارد؛ آنها که می‌خواستند حماس را نابود کنند، امروز مجبور به تسلیم هستند.

وی با اشاره به جبهه حزب‌الله و یمن قهرمان که جبهه‌های جدیدی برای ضربه زدن به رژیم صهیونیستی گشوده‌اند، گفت: همه جبهه مقاومت امروز در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در میدان هستند و شاهد باشیم که مردم مظلوم فلسطین بر دشمنان خود قالب شوند.

مردم با حضور در انتخابات سهم خود را در امنیت کشور ایفا کنند

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به انتخابات اسفندماه سال جاری و انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در انقلاب اسلامی انتخابات یک رکن است و همه مردم با حضور در انتخابات سهم خود را در امنیت کشور ایفا می‌کنند و هر ایرانی که به پیشرفت و منافع ملی و مصالح کشور اعتقاد دارد و برای امنیت کشور دل می‌سوزاند، باید در انتخابات شرکت کند.

فرجیان‌زاده اضافه کرد: انتخابات سبب عزت کشور می‌شود و تضمین‌کننده امنیت کشور است و دشمنان به دنبال حضور کم مردم در انتخابات هستند؛ مردم با حضور حداکثری خود بار دیگر دشمنان را رسوا خواهند کرد و ایران اسلامی اقتدار خود را با حضور مردم در صحنه انتخابات نشان خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: ما امیدواریم در انتخابات 11 اسفندماه حضور گسترده مردم را داشته باشیم و با بسیج مردم همه سلیقه‌ها را به انتخابات و حضور پای صندوق‌های رأی دعوت کنیم و شاهد برگزاری انتخابات باشکوه باشیم و افراد اصلح را انتخاب کنیم.

پایان پیام/74036/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1583356

مهمترین اخبار ایران و جهان: