نیوز سیتی!
02 آبان 1402 - 13:57

قاچاق 91 کیلو حشیش با کوله‌پشتی در خراسان‌جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: ماموران این فرماندهی با همکاری مأموران هنگ مرزی نهبندان، 91 کیلو و 250 گرم حشیش به صورت کوله‌ای کشف و 5 قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیزجند، سردار حسن شجاعی نسب، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان برابر اخبار واصله از هنگ مرزی نهبندان مبنی بر این که قاچاقچیان  قصد جا به جایی مواد مخدر در محورهای  کویری این شهرستان دارند موضوع پیگیری و در دستور کار خود قرار دادند. 

وی افزود: مأموران هنگام کنترل محورهای کویری شهرستان نهبندان به ۵ عابر پیاده که در حال تردد بودند مشکوک شدند و به آنان دستور ایست دادند. 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان داشت: عابران پیاده با مشاهده مأموران از محل متواری شدند که در یک عملیات ضربتی، دستگیر و در بازرسی تکمیلی از کوله های آن ها مقدار ۹۱ کیلو و ۲۵۰ گرم حشیش کشف کردند. 

سردار شجاعی نسب تصریح کرد: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای  سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: برخورد نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر قاطع و بدون اغماض خواهد بود و پلیس اجازه جولان و سرکشی به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نخواهد داد. 

پایان پیام/۶۹۰۷۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1548812

مهمترین اخبار ایران و جهان: