نیوز سیتی!
06 آبان 1402 - 17:07

فرماندار کهگیلویه معارفه شد

با حضور معاون سیاسی استانداری کهگیلویه وبویراحمد و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی، آیین تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید جواد هاشمی‌مهر در آیین تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید این شهرستان، با بیان این‌که رویداد بزرگ انتخابات را پیش‌رو داریم اظهار کرد: وظیفه ما بسترسازی مناسب برای این امر مهم است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد افزود: مسؤولان با اعتمادسازی بین مردم و مجریان انتخابات زمینه انتخابات سالم را فراهم کنند که مشارکت بالایی داشته باشیم.

وی بیان کرد: مردم با آرامش پای صندوق‌های رای بیایند و با تصمیم‌گیری‌های نامناسب آرامش را به هم نزنیم.

هاشمی‌مهر گفت: دشمن به دنبال حضور کمرنگ مردم در انتخابات است و این مسئولیت ما را چندبرابر می‌کند، باید دشمن‌شناسی کنیم و ظرفیت‌ها را بالا ببریم تا انتخاباتی پرشور داشته باشیم.

وی تصریح کرد: مردم به دور از نگاه قومی قبیله‌ای، فردی قوی که بتواند قانون‌گذاری انجام دهد را انتخاب کنند.

هاشمی‌مهر در ادامه صحبت‌های خود جا به جایی مسئولیت‌ها را طبیعی خواند و افزود: آن‌چه مهم است رضایت‌مندی برای مردم و در مسیر حق قدم گذاشتن است.

وی با بیان این‌که فرماندار سابق کهگیلویه پرونده خوبی از عملکرد خود به جا گذاشتند و در استان از ظرفیت او استفاده خواهد شد گفت: فرماندار جدید آزمون بزرگ انتخابات را در پیش‌رو دارند و آرزوی موفقیت برای وی داریم.

به گزارش فارس، در این آیین از زحمات سید عبدالعزیز موسوی فرماندار سابق کهگیلویه تقدیر به عمل آمد و سید حمزه محقق‌زاده به عنوان سرپرست فرماندار کهگیلویه منصوب شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1553256

مهمترین اخبار ایران و جهان: