نیوز سیتی!
07 آبان 1402 - 14:39

تمام امکانات شهرستان باید در خدمت سفر رئیس جمهور به کردستان باشد

فرماندار شهرستان بانه گفت: تمام امکانات شهرستان باید در خدمت سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به استان باشد و هیچ گونه کم کاری از کسی پذیرفته نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بانه، کمال خدری در هشتیمن جلسه شورای اداری شهرستان بانه ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به غزه اظهار داشت: همه امکانات شهرستان باید در خدمت سفر هیات دولت به کردستان و بانه باشد.
وی با بیان اینکه همه ما در قبال این سفر باشکوه مسوولیت داریم گفت: برای دومین سفر ریاست جمهوری به کردستان 14 هزار میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های مصوب می‌شود.
خدری افزود: شاخص‌ترین پروژه‌های این سفر افتتاح راه‌آهن همدان - سنندج بعد از 18 سال و افتتاح فرودگاه سقز و سالن ورزشی 1200 نفری بانه است و در بانه نیز باید فضای شهر را برای حضور این مهمانان آماده کنیم.
فرماندار شهرستان بانه عنوان کرد: برای این سفر باشکوه 2 کمیته استقبال و امنیت تشکیل و مسوول این کمیته ها نیز مشخص شده است.
وی با بیان اینکه این سفر مایه خیر و برکت برای شهرستان خواهد بود اظهار داشت: در این سفر سالن ورزشی 1200 نفره بانه افتتاح می‌شود و مکان تجمع مردم نیز در این سالن است.

خدری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به راهپیمایی 13 آبان گفت: برای این راهپیمایی باید همه دستگاه‌ها حضور فعال داشته باشند و باید زمینه برای حضور با شکوه مردم در این مراسم فراهم کنیم.

انتهای پیام/2330/76

منبع: فارس
شناسه خبر: 1554212

مهمترین اخبار ایران و جهان: