نیوز سیتی!
11 آذر 1402 - 11:10

ادامه فعالیت 7 بنگاه اقتصادی ورشکسته با حمایت دستگاه قضائی

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: دادگستری ضمن مدیریت تأدیه دیون بستانکاران از تعطیلی واحد تولیدی ورشکسته پیشگیری کند و نتیجه این اقدام، ادامه فعالیت ۷ بنگاه اقتصادی و تولیدی ورشکسته در سطح استان اصفهان بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، حجت‌الاسلام‌ اسداله جعفری، رئیس کل دادگستری استان اصفهان در بازدید از اداره تصفیه امور ورشکستگی و مجتمع سرپرستی و امور محجورین دادسرای اصفهان اظهار کرد: اداره تصفیه امور ورشکستگی، پس از صدور حکم ورشکستگی توسط دادگاه، موظف است با شناسایی اموال شخص ورشکسته و با انجام مزایده نسبت به تادیه حقوق بستانکاران اقدام کند.

وی افزود: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری بر حمایت از تولید و سیاست‌های حمایتی دستگاه قضائی در راستای پیشگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی، این اداره تلاش دارد تا ضمن مدیریت تأدیه دیون بستانکاران از تعطیلی واحد تولیدی ورشکسته پیشگیری به‌عمل آورد و نتیجه این اقدام، ادامه فعالیت ۷ بنگاه اقتصادی و تولیدی ورشکسته در سطح استان اصفهان بوده است.

جعفری اتصال اداره تصفیه به شبکه دولت، اصلاح ساختار اداری و تعمیرات و بازسازی ساختمان این اداره را به عنوان پاره‌ای از  اقدامات انجام شده اعلام کرد.

شایان ذکر است پس از این بازدید، حجت‌الاسلام‌ جعفری با حضور در مجتمع سرپرستی و امور محجورین دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان، از نزدیک به بررسی شیوه و وضعیت خدمت‌رسانی به مراجعان پرداخت و دستوراتی نیز در راستای حل برخی مشکلات صادر کرد.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1590856

مهمترین اخبار ایران و جهان: