نیوز سیتی!
11 آذر 1402 - 11:42

ارایه ۲۰۴ خدمت دندانپزشکی توسط جهادگران«پرواز خاکی»در زنجان

مسوول گروه جهادی پرواز خاکی با اشاره به فعالیت اخیر این گروه جهادی در منطقه «بیسیم» زنجان گفت: ۲۰۴ خدمت توسط گروه جهادی پرواز خاکی در این منطقه ارایه شد.

سیده زهرا حسینی، مسئول گروه جهادی پرواز خاکی امروز در گفت‌و‌گو با فارس با اشاره به فعالیت این گروه جهادی در سطح استان اظهار داشت: جهادگران پرواز خاکی در رزمایش منطقه بیسیم زنجان وظیفه تأمین دارو را بر عهده داشتند که ۲۰۴ خدمت در واحد دندانپزشکی توسط این گروه به نیازمندان این منطقه ارائه شد.

مسئول گروه جهادی پرواز خاکی با بیان اینکه گروه جهادی پرواز خاکی در دو گروه برادران و خواهران فعالیت می‌کند، تصریح کرد: در اردوی منطقه بیسیم ١٢٠ نفر ویزیت دندانپزشکی، ٤٦ مورد کشیدن و جراحى دندان، ١٧ نفر آموزش بهداشت دهان و دندان و ٢١ مورد ارجاع به متخصص انجام شد.

وی با بیان اینکه گروه جهادی پرواز خاکی برای کودکان و نوجوانانی که نیازمند یک سری آموزش‌ در حوزه مراقبت از دندان بودند، ارائه داد، گفت: بخش خواهران در اردوی منطقه بیسیم فقط در حوزه ارائه خدمات دندانپزشکی ۱۰ نفر بودند که ارائه خدمات کردند.

حسینی با بیان اینکه گروه جهادی پرواز خاکی در همه حوزه‌ها فعالیت دارد، ادامه داد: بحث دندانپزشکی، مامایی، پزشکی روان‌شناسی، تغذیه، آزمایشگاه، داروخانه، رادیوگرافی، نوار قلب و.... از جمله خدماتی است که توسط این گروه انجام می‌شود.

مسئول گروه جهادی پرواز خاکی به آموزش تحصیلی رایگان برای دانش‌آموزان مناطق محروم اشاره کرد و افزود: در صدد هستیم در فصول سرد برای بچه‌های کنکوری، دانش‌آموزان در حال تحصیل در مناطق محروم زنجان آموزش تحصیلی ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه در سایر روز‌ها اگر وضعیت جوی خوب باشد حتماً آموزش تحصیلی را به‌صورت جغرافیا محور دنبال خواهیم کرد، ادامه داد: پیش‌بینی شده است که در روزهای سرد پیش‌رو در مناطق مختلف به‌ویژه در حاشیه شهر زنجان خدمات به محرومان ارایه کنیم.

حسینی با بیان اینکه در طول ۸ ماه گذشته اردوهای کوچکی را در سطح استان توسط جهادگران پرواز خاکی برپا شده است، افزود: بزرگ‌ترین اردوی گروه جهادی پرواز خاکی در شهر قیدار و گرماب بود.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1590912

مهمترین اخبار ایران و جهان: