نیوز سیتی!
15 آبان 1402 - 20:45

توزیع ۲۴۰۰ بسته لوازم‌التحریر در پویش همکلاسی مهربان در استان اصفهان

جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: ۲۴۰۰ بسته لوازم‌التحریر در قالب پویش همکلاسی مهربان بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

سردار مرتضی عمومهدی، جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص پویش "همکلاسی مهربان" اظهار کرد: در هفته بسیج دانش‌آموزی برنامه های مختلفی برگزار شد و پویش همکلاسی مهربان شکل گرفت که برای دو هزار و ۴۰۰ دانش آموز، بسته لوازم التحریر شامل چند جلد دفترچه، مداد ، مداد رنگی و جامدادی تهیه شد ، که ۴۰۰ بسته آن در شهر اصفهان و دو هزار بسته دیگر  در شهرستان های استان اصفهان توزیع می‌شود. 

وی در پاسخ به  اینکه این هدایا در اختیار چه کسانی قرار میگیرد،افزود: بخشی بین دانش آموزان نیازمند خانواده های آبرومند که صورتشان را با سیلی سرخ نگه داشتند و برای رفع مشکلشان به جایی رجوع نمی‌کنند،به صورت مخفیانه شناسایی و به عنوان هدیه همکلاسی شان در اختیار این دانش آموزان قرار می‌گیرد.

 

عمومهدی در خصوص چگونگی شناسایی دانش آموزان نیازمند،گفت: در مدرسه ها معلمان و مدیران از وضعیت دانش آموزان اطلاع دارند، با کمک آن‌ها دانش آموز های نیازمند شناسایی شدند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان افزود: در ابتدای سال تحصیلی نیز از این بسته‌ها به دانش آموزان اهدا شد، اما پویش "همکلاسی مهربان" به مناسبت هفته دانش آموز و بسیج دانش آموزی برگزار شد و تا پایان سال دو نوبت دیگر نیز این پویش تکرار می‌شود.

پایان پیام/۶۳۱۳۹/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1563756

مهمترین اخبار ایران و جهان: