نیوز سیتی!
22 آذر 1402 - 09:56

سمنان؛ آماده میزبانی از مسافران در تعطیلات پیش‌رو

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از آمادگی کامل برای میزبانی از مسافران و زائران در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، امیر کرم‌زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان صبح امروز در دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران استان سمنان ویژه ایام فاطمیه اظهار کرد: با اقدامات و نظارت‌های انجام‌شده، زمینه خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران و زائرانی که در ایام فاطمیه به مشهد مقدس سفر می‌کنند، فراهم ‌شده است.

وی افزود: در راستای خدمات‌رسانی شایسته به زائران و مسافران در استان سمنان، اقداماتی شامل ساماندهی سرویس‌های بهداشتی، نظارت و بررسی از جایگاه‌های خدماتی و رفاهی، رستوران‌های بین‌راهی و … انجام‌ شده است.

کرم‌زاده گفت: با توجه به آغاز مسافرت‌ها در ایام فاطمیه، نظارت بر تأسیسات گردشگری، رستوران‌ها و مجتمع‌های بین‌راهی و ... توسط دستگاه‌های ذی‌ربط با تأکید بر رعایت نرخ‌نامه‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی تا خروج آخرین مسافر از استان به‌طور مستمر صورت می‌گیرد و با متخلفان برخورد می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با تأکید بر اینکه بالاترین افتخار مردم استان سمنان قرار گرفتن در مسیر زائران حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) است، گفت: باید تلاش شود تا مدت ماندگاری مسافران در این استان افزایش یابد.

وی افزود: برای پذیرش مسافران و زائران و ارائه خدمات باکیفیت بالا، تمام تأسیسات گردشگری، هتل‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و سنتی در آمادگی کامل هستند.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1603312

مهمترین اخبار ایران و جهان: