نیوز سیتی!
22 آذر 1402 - 13:27

به تخلفات انتخابات صنف خبازان شهرستان البرز در اسرع وقت رسیدگی شود

امام جمعه شهر الوند گفت: تخلف صورت گرفته در فرآیند انتخابات اتحادیه صنف خبازان شهرستان البرز به دستگاه قضایی منعکس شده و انتظار داریم در اسرع وقت به این مساله رسیدگی شود.

حجت الاسلام مسعود مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان البرز، با اشاره به حواشی صورت گرفته در انتخابات اخیر اتحادیه صنف خبازان شهرستان البرز، اظهار کرد: موضوع صنف خبازان و نانوایان سالهاست در شهرستان البرز مطرح بوده و طی این مدت یک عده افراد خاص در این شهرستان به بستگان و آشنایان خود مجوز نانوایی داده‌اند.

وی ادامه داد: اخیرا بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان و سایر دستگاه‌ها، برخی افراد آردهای دولتی را به قیمت آزاد می‌فروشند که این مساله محرز شده است.

امام جمعه شهر الوند تصریح کرد: به تازگی انتخابات اتحادیه خبازان شهرستان البرز برگزار شد و شخصی که مسوول اصلی این قضیه بوده و رد صلاحیت شده بود، چند روز به انتخابات مانده نانوایان و خانواده آن ها و بستگانش را دور هم جمع کرده و به حدود ۴۰۰ نفر نهار داده و شرط و شروط گذاشته است.

حجت الاسلام مهدوی اضافه کرد: متاسفانه در فرآیند انتخابات اتحادیه خبازان، مسوولانی از این شهرستان حضور داشتند که هیچ لزومی به حضور آنان نبوده و از طرفی انتخابات به شکل محرمانه انجام نشده که فیلم و عکس‌های آن هم موجود است.

وی اذعان کرد: با توجه به تخلفات صورت گرفته در این موضوع، ما هم اعتراض کرده و موضوع را با مسوولان استانی و دستگاه‌ های مرتبط در میان گذاشتیم که قول رسیدگی دادند.

امام جمعه شهر الوند خاطرنشان کرد: متاسفانه این یک لابی است که از گذشته در شهرستان البرز نفوذ کرده و در انتخابات مجلس هم تاثیرگذار است بنابراین با توجه به اهمیت مساله ما هم ورود کردیم و باید دستگاه‌های مرتبط پاسخگو باشند.

حجت الاسلام مهدوی در پایان گفت: تخلف صورت گرفته به دستگاه قضایی منعکس شده و انتظار داریم این مساله به زودی مورد رسیدگی قرار گیرد و اتفاقات خوبی در این حوزه رقم بخورد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1603656

مهمترین اخبار ایران و جهان: