نیوز سیتی!
29 تیر 1402 - 10:42

پرداخت بیش از ۲۰ درصد تسهیلات رفع موانع تولید کشور به سمنان

استاندار سمنان گفت: بیش از ۲۰ درصد از تسهیلات رفع موانع تولید کشور توسط کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به واحدهای تولیدی و صنعتی پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان صبح امروز در دیدار با مدیرعامل بانک ملی ایران در محل دفتر کار خود، اظهار کرد: بانک ملی یکی از بانک‌های معتبر و سرآمد بانک‌های کشور است.

وی افزود: امروز بالاترین سرمایه ارزنده و مطلوب برای بانک‌های عامل کشور و همچنین بانک ملی، اعتماد مردم است.

استاندار سمنان ادامه داد: سمنان، استان یخاص و یک ایران کوچک با ظرفیت‌های بالقوه فراوان در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، گردشگری و ... است.

هاشمی خاطرنشان کرد: نحوه برخورد بانک‌ها با مردم می‌تواند ضمن اعتمادآفرینی، زمینه مشارکت حداکثری آحاد اقشار جامعه در انتخابات سال جاری را نیز فراهم سازد.

وی بیان کرد: بیش از ۲۰ درصد از تسهیلات رفع موانع تولید کشور توسط کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به واحدهای تولیدی و صنعتی پرداخت شده و در حوزه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج نیز استان سمنان توانسته رتبه سوم کشور را به خود اختصاص دهیم.

استاندار سمنان تصریح کرد: تصادفات جاده، کمبود آب و جمعیت، سه چالش جدی و اساسی استان است که بانک ملی می‌تواند در بحث کاهش تصادفات جاده و همچنین جوانی جمعیت با اقدامات مناسب حامی سیاست‌ها و پیشبرد بهتر برنامه‌ریزی‌های دولت در استان سمنان باشد.

هاشمی گفت: ما در استان سمنان حامی بانک‌های عامل هستیم؛ در همین راستا، در بحث وصول مطالبات و همچنین تأکید بر مراودات مالی واحدهای صنعتی و تولیدی با بانک‌های عامل این استان اقدامات صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: حمایت و همراهی بانک‌های عامل استان به ویژه بانک ملی در راستای پیشبرد اهداف و سیاست‌های دولت سیزدهم از جمله راه‌اندازی واحدهای راکد و کاهش نرخ بیکاری، امری مطلوب و ارزنده است.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1374756

مهمترین اخبار ایران و جهان: