نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 17:19

کمالوند: قانون سقف قراردادها نیازمند تجدیدنظر است

مدیرعامل خیبر خرم‌آباد گفت: فوتبال ایران زیان‌ده است و به خاطر حق پخش و تبلیغات نباید هزینه زیادی بکنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ فراز کمالوند پس از قرعه‌کشی لیگ یک اظهار داشت: قرعه‌کشی خیلی تاثیرگذار در روند تیمی که مدعی صعود است، تاثیرگذار نیست. قرعه‌کشی خوبی بود و فدراسیون خوب تصمیم گرفته بود که تیم‌های هم استانی در هفته‌های پایانی خیلی با هم برخورد نداشته باشند و حرف و حدیثی هم به وجود نیاید. امیدوارم امسال مسابقات به خوبی آغاز شود و فصل خوبی پیش رو داشته باشیم.

مدیرعامل تیم فوتبال خیبر خرم آباد در خصوص نقل و انتقالات و صعود به لیگ برتر گفت: ما تجربه 3 سال گذشته‌مان را مدنظر قرار دادیم، اشتباهاتی که در 3 فصل گذشته انجام دادیم را مرتکب نشویم. فکر می‌کنم سال خوبی برای تیم ما باشد. توانستیم نظرات سرمربی تیم،‌مهاجری را در خصوص خرید بازیکنان جامه عمل بپوشانیم.

وی اظهار داشت: ما سقف قراردادها را رعایت کردیم. من در خصوص سقف قراردادها نظری ندارم زیرا معتقدم که فوتبال ایران یک فوتبال زیان‌ده است و می‌بایست تا بحث کپی‌رایت و تبلیغات نباشد، نباید هزینه زیادی به ثبت رسانیم.

کمالوند ادامه داد: اما در بخش دوم که یکسری قوانینی وضع کردند، تعداد بازیکنان را کم کردند، این قانون نیازمند تجدید نظر است زیرا همانطور که مجری برنامه گفتند، 60-70 بازیکن از لیگ برتر و لیگ یک بازی می‌کردند، بیرون ماندند و فکر می‌کنم نیاز به تجدید نظر در قانون داریم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1442312

مهمترین اخبار ایران و جهان: