نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 14:49

۴۲ نفر از کانون طلاب هلال احمر خراسان جنوبی به مشهد اعزام شدند

بیرجند- معاون جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در راستای اجرای طرح طاها، ۴۲ نفر از کانون طلاب هلال احمر استان در قالب نخستین اردوی مهارتی، معرفتی و زیارتی به مشهد اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی ابوالقاسمی ظهر دوشنبه در حاشیه اعزام طلاب به مشهد مقدس بیان کرد: اولین کاروان اردوی تشکیلاتی، مهارتی، معرفتی و زیارتی کانون‌های طلاب هلال احمر سراسر کشور به میزبانی خراسان رضوی از امروز ۲۳ مرداد ماه آغاز شده و تا ۲۶ مرداد ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در این اردو ۴۲ نفر از طلاب خراسان جنوبی شامل ۲۱ نفر برادر و ۲۱ نفر خواهر حضور پیدا می‌کنند، افزود: این طلاب بعد از پایان اردو، در قالب تیم‌های طاها سازمان دهی می‌شوند و در برنامه و حوادث همکاری خواهند داشت.

بنا به گفته معاون جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، این اردو با شعار «پویش اخلاقی، پوشش امدادی، رویش ایمان و جوشش امید» برگزار می‌شود.

ابوالقاسمی با بیان اینکه راهبرد محوری هلال احمر افزایش سرمایه‌های اجتماعی است، اظهار کرد: ورود به حوزه‌های علمیه و تقویت ارتباطات در این بخش در راستای تقویت سرمایه‌های اجتماعی و بهره بردن از ظرفیت طلاب در امر امداد رسانی در ابعاد مختلف است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1441856

مهمترین اخبار ایران و جهان: