نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 19:53

کرملین: عملیات در اوکراین ادامه خواهد داشت

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد: عملیات در اوکراین برای آینده‌ای قابل پیش‌بینی ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز یکشنبه در سخنانی اعلام کرد: فدراسیون روسیه می‌خواهد تمام سرزمین‌ هایی که در قانون اساسی به آن تعلق دارد را کنترل کند.

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه ادامه داد: در حال حاضر، هیچ زمینه‌ ای برای توافق صلح با کی‌ یف وجود ندارد. عملیات در اوکراین برای آینده‌ ای قابل پیش بینی ادامه خواهد داشت.

وی پیشتر در سخنانی در این خصوص گفته بود: اوکراین در شرایط دشواری قرار دارد. رژیم کی یف هیچ موفقیتی ندارد و در وضعیت بسیار دشواری قرار گرفته است. حمله متقابل اوکراین کارساز نیست، منابع ناتو به طور ناکارآمد و بی هدف هزینه می شود که باعث ناراحتی پایتخت های غربی و مالیات دهندگان می شود. حملات هواپیماهای بدون سرنشین به مسکو ماهیت رژیم کی یف و تلاش برای حمله تروریستی به تاسیسات غیرنظامی را تأیید می کند. سیاست ایالات متحده در مورد اوکراین در تعارض با استانداردهای بین المللی است و منجر به تخریب بیشتر امنیت در اروپا خواهد شد. روسیه مخالف طرح جدایی ناپذیری امنیت است. امنیت کی یف برای آسیب رساندن به مسکو طراحی شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1429412

مهمترین اخبار ایران و جهان: