نیوز سیتی!
20 مرداد 1402 - 15:20

مردم باید تلاش‌ دولت را در سفره‌هایشان مشاهده کنند

امام جمعه موقت اردستان گفت: دولت باید برای رفع مشکلات بیشتر تلاش کند و در حوزه معیشت و اقتصاد مردم باید کار اساسی صورت گیرد همچنین مردم باید تلاش‌های دولت را در سفره‌های خودشان مشاهده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت الاسلام منصور صابری امام جمعه موقت اردستان ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه، اظهار داشت: حضور ناوگروه ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد نشان از اقتدار ایران است که بعد از انقلاب سابقه نداشته و انقلاب اسلامی دریا و دریانوردی را از تعطیلی در آورد و تمام این افتخارات مرهون خمینی کبیر و رهبری امام خامنه‌ای است.

وی افزود: دوسال از مدت دولت جدید جمهوری اسلامی می‌گذرد و در این دو سال خدماتی ارائه شد اما انتقاداتی در حوزه‌های اقتصادی و معیشتی به دولت وجود دارد بنابراین دولت همان‌طور که تلاش می‌کند، باید برای رفع مشکلات بیشتر تلاش کند و در حوزه معیشت و اقتصاد مردم باید کار اساسی صورت گیرد.

حجت الاسلام صابری خاطرنشان کرد: مردم باید تلاش‌های دولت را در سفره‌های خودشان مشاهده کنند، امید می‌رود هرچه زودتر این مورد صورت گیرد همچنین در کنار انتقادات، باید اقداماتی که توسط دولت انجام شده بر اساس رسالت جهاد تبیین برای مردم بیان شود.

امام جمعه موقت اردستان با اشاره به اقدامات خوب دولت در زمینه پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری، تصریح کرد: صادرات کشور افزایش یافته است در حالی که در گذشته تمام مشکلات اعم از صادرات را به مسائلی مانند FATF گره می‌زدند اما اکنون شاهد هستیم که بدون توجه به این مسائل، صادرات، فروش و تولید نفت در کشور افزایش یافته است.

وی ادامه داد: ارتباطی که ایران با کشورهای حاشیه خلیج فارس و همسایه برقرار کرده، عضویت در چند اجلاسیه و گروه موثر اقتصادی نویدبخش آینده‌ای روشن خواهد بود و منتظر تاثیرگذاری این اتفاقات بر معیشت مردم هستیم همچنین بدهی سنگین ۲۷۰ میلیارد تومانی دولت قبل توسط دولت جدید در دوسال پرداخت شده است.

صابری با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرستان، یادآور شد: در شهرستان اردستان با همکاری فرماندار و نماینده مردم شهرستان در عرصه‌های مختلف راهداری، بهداشت و درمان خدماتی به مردم عرضه شده است اما گلایه‌هایی نیز وجود دارد که با همت مسؤولان، نواقص موجود برطرف خواهد شد.

امام جمعه موقت اردستان با اشاره به اقدامات شایسته شهرداری با قدردانی از شهردار، بیان کرد: دو سال از عمر شورای شهر اردستان می‌گذرد ولی هنوز شورای اردستان سر و سامان نگرفته و مردم گلایه دارند همچنین اعضای شورا باید اختلافات درون تشکیلاتی را کنار بگذارند و اعضای شورا باید با یکدیگر اتحاد داشته باشند.

وی اضافه کرد: در دوران تغییر در شهرداری، مردم تغییر و تحولاتی را در شهر مشاهده کرده‌اند و از این اقدامات تشکر می‌کنند اما پرونده‌های مردم در شورای شهر، جایگاه CNG و بازارچه اردستان بلاتکلیف مانده است و گلایه دارند.

صابری تصریح کرد: دوران پیش‌ثبت‌نام انتخابات آغاز شده و عده‌ای در شهرستان ثبت نام انجام داده‌اند همچنین از افراد در هر حزب و جناحی که هستند می‌خواهیم اگر می‌توانند قدمی برای مردم شهرستان بردارند وارد عرصه شوند و ثبت نام کنند.

امام جمعه موقت اردستان تاکید کرد: آزاد بودن ثبت‌نام برای انتخابات در جمهوری اسلامی وجود دارد، نکته‌ای وجود دارد و این که افراد نباید برای نظام هزینه‌تراشی نکنند و هرکسی که صلاحیت‌های قانونی و شخصی ندارد ثبت نام نکند.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید می‌کنند همچنین دشمنان داخلی و خارجی نیز از هم‌اکنون اقداماتی را علیه انتخابات ایران و کاهش حضور مردم شروع کرده‌اند، هرکسی در این عرصه آب به آسیاب دشمن بریزد، خائن است.

صابری خاطرنشان کرد: بهترین راهکار برای افزایش حضور مردم در انتخابات، خدمت صادقانه و عمل به وعده توسط مسؤولان است و اگر مسؤولان به وظیفه خود عمل و وعده‌های خود را عملی کنند، مردم خودشان می‌دانند چه کنند چرا که مردم همیشه در صحنه هستند.

امام جمعه موقت اردستان تاکید کرد: چمن طبیعی اردستان خشکید و نابود شد‌، آیا این اتفاق نتیحه ترک فعلی شخصی بوده یا اتفاقی است که سهوی و با وجود انجام وظیفه توسط مسؤولان صورت گرفته از دادستان درخواست می‌کنیم به عنوان مدعی‌العموم به این مسئله ورود کند.

پایان پیام/۶۳۱۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1437056

مهمترین اخبار ایران و جهان: