نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 21:59

خمز: نتوانستیم در حد و اندازه تراکتور بازی کنیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: کیفیت چمن در نوع بازی ما تأثیر گذاشت و چمن ورزشگاه نقش جهان بدترین چمن ایران است.

به گزارش خبرگزاری فارس تبریز، پاکو خمز در نشست خبری بعد بازی مقابل سپاهان، اظهار داشت: معتقدم امروز نتوانستیم در سطح رقیب حاضر شویم، آنان بهتر از ما کار کردند و می‌خواستیم توپ را در اختیار داشته باشیم، اما موفق نبودیم. حتی ۱۰ درصد از آن کارهایی که می‌خواستیم انجام دهیم را نتوانستیم در زمین اجرا کنیم.

وی در خصوص قضاوت داور مسابقه، افزود: معمولاً در طول بازی وقفه‌های زیادی ایجاد می‌شود. داوری در سطح خوبی قضاوت کرد و تصمیم تاثیرگذار نداشت. متأسفانه در زمان بستن تیم نتوانستیم برخی از گزینه‌ها را به خدمت بگیریم.

سرمربی تراکتور در رابطه با کیفیت پایین چمن ورزشگاه نقش جهان، توضیح داد: کیفیت چمن در نتیجه تاثیرگذار نبود؛ اما در نوع بازی ما تاثیر گذاشت. چمن این ورزشگاه بدترین چمنی بود که در لیگ ایران دیده‌ام.

وی ادامه داد: اگر در چنین بازی‌هایی اشتباه کنیم، کارمان سخت می‌شود و ما در مجموع خوب نبودیم. امروز نتوانستیم در حد و اندازه تراکتور کار کنیم. بازیکنان باید کیفیت‌شان را در زمین نشان دهند. مسئول این شکست من هستم و شاید اشتباه کردم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تراکتور بازیکن جدیدی به خدمت می‌گیرد، گفت: فکر می‌کنم ما در زمان بستن تیم، با غرور این کار را انجام دادیم.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس
شناسه خبر: 1436312

مهمترین اخبار ایران و جهان: