نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 14:58

وزیر کار: مشکلات تصرف و تملک بخشی از اراضی محل احداث ساختمان تأمین اجتماعی برطرف شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تکلیف به استاندار گیلان در خصوص حل مشکلات موجود اراضی محل احداث ساختمام تأمین اجتماعی گفت: مشکلات تصرف و تملک بخشی از این‌ زمین باید در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان تأمین اجتماعی این شهرستان با بیان اینکه بخش اعظمی از بازنشستگان کشوری دارای بیمه تأمین اجتماعی هستند، اظهار کرد: بیمه تأمین اجتماعی یکی از مهم‌تریم بیمه‌های کشور محسوب می‌شود که دربرگیری بسیاری در بین جامعه کارمندی و بازنشستگان دارد.

وی ارائه بهترین خدمات بیمه‌ای و درمانی را یکی از اولویت‌های سازمان تأمین اجتماعی دانست و گفت: اکنون بیمه تأمین اجتماعی در تمامی مراکز درمانی و آزمایشگاهی تحت قرار داد بوده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر لزوم وجود ساختمانی مجزا در تمامی شهرستان‌ها به منظور ارائه خدمات بیمه تأمین اجتماعی بیان کرد: عملیات اجرایی ساختمان تأمین اجتماعی شهرستان صومعه‌سرا آغاز شد و امید است در کمترین زمان ممکن شاهد به بار بنشیند.

مرتضوی با تکلیف به استاندار گیلان در خصوص حل مشکلات موجود اراضی محل احداث ساختمان تأمین اجتماعی افزود: مشکلات تصرف و تملک‌بخشی از این‌ زمین باید در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف شود.

پایان پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس
شناسه خبر: 1435712

مهمترین اخبار ایران و جهان: