نیوز سیتی!
13 مرداد 1402 - 14:33

رسانه‌ها در جنگ رسانه‌ای نابرابر غربی‌ها، آرایش جنگی بگیرند

امام جمعه موقت بوشهر گفت: رسانه‌ها در جنگ رسانه‌ای نابرابر غربی‌ها، آرایش جنگی بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت الاسلام علی‌اکبر اسماعیلی امام جمعه موقت بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر با اشاره به  پیش رو بودن ۱۷ مرداد روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران باید با هم‌افزایی در برابر هجمه غربی‌ها مقتدرانه ظاهر و همچنین در سایه تعامل سازنده با یکدیگر در جامعه امیدآفرینی داشته باشند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران باید با روایت اول و صحیح بر روایت های دشمن غلبه کنند افزود: امروز لازم است رسانه‌های داخلی در جنگ رسانه‌ای نابرابر غربی‌ها، آرایش جنگی بگیرند.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به ۱۴ مردادماه روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی اشاره کرد با بیان اینکه تمدن غربی هر جا که توانسته برای پیشبرد اهداف خود جنگ‌افروزی ایجاد کرده گفت: این مساله تا جایی پیش رفته که حتی ویروس می‌سازند تا شرکت‌های داروسازی‌شان به سود و منفعت دست پیدا کنند.

وی با بیان اینکه حقوق بشر اسلامی همواره تاکید به بزرگداشت جایگاه انسانیت داشته است افزود: در حقوق بشر اسلامی و غیبت و ناروا به انسان‌ها را جایز نمی‌داند.

اسماعیلی با بیان اینکه مدعیان حقوق بشر باید در قبال عملکرد خود پاسخگو باشند گفت: جنایت‌هایی هولناکی مانند قتل و عام مردم در حادثه هیروشیما یکی از مواردی است که باید این مدعیان پاسخگوی آن باشند.

پایان خبر/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1425556

مهمترین اخبار ایران و جهان: