نیوز سیتی!
28 تیر 1402 - 09:27

عکاسان چهارمحال و بختیاری درجشنواره‌های ملی صاحب عناوین برتر شدند

شهرکرد_معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: سه هنرمند عکاس استان موفق به کسب عناوین برترجشنواره‌های ملی عکس ایران جوان وجلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام فرجی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در آئین پایانی دهمین جشنواره ملی جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های کشور به میزبانی گیلان، مریم آل‌مومن هنرمند عکاس استان به مقام دوم دست یافت.

وی افزود: آل مؤمن در این جشنواره فرهنگی هنری با مجموعه عکس «به طرف حرم مطهر امام رضا (ع) پیش از آغاز کرونا» شرکت کرده بود که با رأی داوران کسی در این بخش جشنواره حائز مقام اول نشد و آل مؤمن در جایگاه دوم ایستاد.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری به انتخاب آثار دو هنرمند دیگر استان در جشنواره ملی عکس ایران جوان در تربیت حیدریه نیز اشاره و تصریح کرد: احمد تاجی و مرضیه نظری با ارسال آثار خود به این جشنواره توانستند در بخش‌های مردمی و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها الگوی خانواده، در جمع برترین‌ها قرار گیرند.

فرجی یادآور شد: آثار این دو هنرمند از میان ۳ هزار و چهار اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره ملی عکس ایران جوان عناوین شایسته تقدیر را دریافت کرد.

وی تصریح کرد: ۱۱۵ عکاس از ۲۴ استان در این جشنواره ملی شرکت داشتند که در پایان از تاجی و نظری به همراه ۱۴ عکاس دیگر با اهدای تندیس و جوایز نقدی تقدیر شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1371112

مهمترین اخبار ایران و جهان: